The Importance of Loyalty Building for Competitiveness
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00009783" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00009783 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Význam budování věrnosti pro zvyšování konkurenceschopnosti
Original language description
Příspěvek se zabývá problémem spotřebitelské věrnosti. Klasifikuje jednotlivé typy věrnosti a nelojálnosti. Je založena na modelu udržení zákazníka a změny dodavatele. Článěk rovněž diskutuje vývojové fáze věrnosti : kognitivní, afektivní a konativní. Předmětem příspěvku je rovněž měření věrnosti.
Czech name
Význam budování věrnosti pro zvyšování konkurenceschopnosti
Czech description
Příspěvek se zabývá problémem spotřebitelské věrnosti. Klasifikuje jednotlivé typy věrnosti a nelojálnosti. Je založena na modelu udržení zákazníka a změny dodavatele. Článěk rovněž diskutuje vývojové fáze věrnosti : kognitivní, afektivní a konativní. Předmětem příspěvku je rovněž měření věrnosti.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Význam marketingu a obchodu pro zvyšování konkurenceschopnosti v rámci sjednocené Evropy
ISBN
80-7329-076-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
11
Pages from-to
49-59
Publisher name
Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava
Place of publication
Ostrava
Event location
Ostrava
Event date
Sep 27, 2004
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—