The loyalty as a long-term effect of satisfaction
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F02%3A00002233" target="_blank" >RIV/61989100:27510/02:00002233 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Věrnost jako dlouhodobý efekt spokojenosti
Original language description
Předložený příspěvek diskutuje význam věrnosti pro dosažení ekonomické stability a konkurenční pozice společnosti. Jsou zde klasifikovány různé typy věrnosti, které odrážejí rozdílné typy chování zákazníků a postoje zákazníků s ohledem na fázi, ve kterése nacházejí. Cílem je upozornit na nutnost diferencovaného přístupu marketérů s ohledem na míru stability zákazníka k distributorovi či výrobci
Czech name
Věrnost jako dlouhodobý efekt spokojenosti
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2002
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Marketing a obchod na přelomu tisíciletí
ISBN
80-7329-012-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
101-108
Publisher name
REPRONIS
Place of publication
Ostrava
Event location
Ostrava
Event date
Sep 4, 2002
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—