The Methods of Measuring Loyalty
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017429" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017429 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
The Methods of Measuring Loyalty
Original language description
The paper deals with problem of measuring customer loyalty. It classifies the types of loyalty and disloyalty. The contribution assesses the value of different methods used for the loyalty measurement.
Czech name
Metody měření věrnosti
Czech description
Příspěvek se zbývá problematikou měření věrnosti zákazníků. V článku jsou klasifikovány různé typy věrnosti. Příspěvek rovněž hodnotí hodnotu různých metod pro měření věrnosti zákazníků.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
New Trends in Marketing
ISBN
80-7372-061-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
—
Publisher name
Technická univerzita Liberec
Place of publication
Liberec
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—