Is a Microorganisation in the Services Able to Exploit Marketing Sufficiently?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017489" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017489 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Umí mikroorganizace ve službách dostatečně využít marketing?
Original language description
Článek je zaměřen na využití marketingových činností ve specifických podmínkách organizací služeb s počtem zaměstnanců do 10 osob. Vychází zejména z marketingového výzkumu realizovaného na území Severní Moravy, který byl zpracován v různých odvětvích služeb ? zejména ve sféře pohostinství a ubytování, ve službách pro podniky, v dopravě a skladování. Výzkum byl zaměřen na význam marketingu a marketingových nástrojů, míry jejich využívání a způsob řízení marketingových činností.
Czech name
Umí mikroorganizace ve službách dostatečně využít marketing?
Czech description
Článek je zaměřen na využití marketingových činností ve specifických podmínkách organizací služeb s počtem zaměstnanců do 10 osob. Vychází zejména z marketingového výzkumu realizovaného na území Severní Moravy, který byl zpracován v různých odvětvích služeb ? zejména ve sféře pohostinství a ubytování, ve službách pro podniky, v dopravě a skladování. Výzkum byl zaměřen na význam marketingu a marketingových nástrojů, míry jejich využívání a způsob řízení marketingových činností.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
?Marketing? Proč ne! Zkušenosti a trendy v marketingu? Sborník anotací příspěvků a Sborník příspěvků mezinárodní konference
ISBN
80-248-1166-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
—
Publisher name
Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava
Place of publication
Ostrava
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—