All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Is a Microorganisation in the Services Able to Exploit Marketing Sufficiently?

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017489" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017489 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Umí mikroorganizace ve službách dostatečně využít marketing?

  • Original language description

    Článek je zaměřen na využití marketingových činností ve specifických podmínkách organizací služeb s počtem zaměstnanců do 10 osob. Vychází zejména z marketingového výzkumu realizovaného na území Severní Moravy, který byl zpracován v různých odvětvích služeb ? zejména ve sféře pohostinství a ubytování, ve službách pro podniky, v dopravě a skladování. Výzkum byl zaměřen na význam marketingu a marketingových nástrojů, míry jejich využívání a způsob řízení marketingových činností.

  • Czech name

    Umí mikroorganizace ve službách dostatečně využít marketing?

  • Czech description

    Článek je zaměřen na využití marketingových činností ve specifických podmínkách organizací služeb s počtem zaměstnanců do 10 osob. Vychází zejména z marketingového výzkumu realizovaného na území Severní Moravy, který byl zpracován v různých odvětvích služeb ? zejména ve sféře pohostinství a ubytování, ve službách pro podniky, v dopravě a skladování. Výzkum byl zaměřen na význam marketingu a marketingových nástrojů, míry jejich využívání a způsob řízení marketingových činností.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    ?Marketing? Proč ne! Zkušenosti a trendy v marketingu? Sborník anotací příspěvků a Sborník příspěvků mezinárodní konference

  • ISBN

    80-248-1166-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article