Marketing of Services in Non-profit Organizations
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00010379" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00010379 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití marketingu služeb v neziskových organizacích
Original language description
Článek je zaměřen na využití marketingových aktivit neziskových organizací poskytujících služby. Klíčovými oblastmi je pochopení významu marketingu služeb a jeho specifik. Těžiště problematiky tvoří využití marketingových nástrojů ve specifických podmínkách neziskových organizací.
Czech name
Využití marketingu služeb v neziskových organizacích
Czech description
Článek je zaměřen na využití marketingových aktivit neziskových organizací poskytujících služby. Klíčovými oblastmi je pochopení významu marketingu služeb a jeho specifik. Těžiště problematiky tvoří využití marketingových nástrojů ve specifických podmínkách neziskových organizací.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Marketing (sociálních) služeb a jeho význam pro státní a nestátní subjekty
ISBN
—
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
21-38
Publisher name
Slezská diakonie Český Těšín
Place of publication
Český Těšín
Event location
Český Těšín
Event date
Nov 11, 2004
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—