Marketing as a Tool of Competitiveness in Services Industry
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00009769" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00009769 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketing jako nástroj konkurenčního boje ve službách
Original language description
Článek je zaměřen na využití marketingových aktivit ve specifických podmínkách organizací služeb. Získané poznatky jsou čerpány zejména z marketingového výzkumu organizací severomoravského regionu působících v rozdílných oborech - konkrétně ve finanční sféře, vzdělávání a cestovním ruchu. Klíčovými oblastmi pro hodnocení marketingu ve službách je význam marketingu a marketingových nástrojů z pohledu organizací, míra využití a způsob řízení marketingových aktivit. V článku jsou rovněž využity poznatky získané z předchozích výzkumů realizovaných v průběhu řešení výzkumného úkolu, zacílených na využití marketingu v organizacích služeb.
Czech name
Marketing jako nástroj konkurenčního boje ve službách
Czech description
Článek je zaměřen na využití marketingových aktivit ve specifických podmínkách organizací služeb. Získané poznatky jsou čerpány zejména z marketingového výzkumu organizací severomoravského regionu působících v rozdílných oborech - konkrétně ve finanční sféře, vzdělávání a cestovním ruchu. Klíčovými oblastmi pro hodnocení marketingu ve službách je význam marketingu a marketingových nástrojů z pohledu organizací, míra využití a způsob řízení marketingových aktivit. V článku jsou rovněž využity poznatky získané z předchozích výzkumů realizovaných v průběhu řešení výzkumného úkolu, zacílených na využití marketingu v organizacích služeb.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Význam marketingu a obchodu pro zvyšování konkurenceschopnosti v rámci sjednocené Evropy
ISBN
80-7329-076-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
11
Pages from-to
38-48
Publisher name
REPRONIS
Place of publication
Ostrava
Event location
Ostrava
Event date
Sep 27, 2004
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—