All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Marketing as a Tool of Competitiveness in Services Industry

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00009769" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00009769 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Marketing jako nástroj konkurenčního boje ve službách

  • Original language description

    Článek je zaměřen na využití marketingových aktivit ve specifických podmínkách organizací služeb. Získané poznatky jsou čerpány zejména z marketingového výzkumu organizací severomoravského regionu působících v rozdílných oborech - konkrétně ve finanční sféře, vzdělávání a cestovním ruchu. Klíčovými oblastmi pro hodnocení marketingu ve službách je význam marketingu a marketingových nástrojů z pohledu organizací, míra využití a způsob řízení marketingových aktivit. V článku jsou rovněž využity poznatky získané z předchozích výzkumů realizovaných v průběhu řešení výzkumného úkolu, zacílených na využití marketingu v organizacích služeb.

  • Czech name

    Marketing jako nástroj konkurenčního boje ve službách

  • Czech description

    Článek je zaměřen na využití marketingových aktivit ve specifických podmínkách organizací služeb. Získané poznatky jsou čerpány zejména z marketingového výzkumu organizací severomoravského regionu působících v rozdílných oborech - konkrétně ve finanční sféře, vzdělávání a cestovním ruchu. Klíčovými oblastmi pro hodnocení marketingu ve službách je význam marketingu a marketingových nástrojů z pohledu organizací, míra využití a způsob řízení marketingových aktivit. V článku jsou rovněž využity poznatky získané z předchozích výzkumů realizovaných v průběhu řešení výzkumného úkolu, zacílených na využití marketingu v organizacích služeb.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2004

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Význam marketingu a obchodu pro zvyšování konkurenceschopnosti v rámci sjednocené Evropy

  • ISBN

    80-7329-076-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    38-48

  • Publisher name

    REPRONIS

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

    Ostrava

  • Event date

    Sep 27, 2004

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article