An Applications of logistic regression in customer satisfaction measurement
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F10%3A10224965" target="_blank" >RIV/61989100:27510/10:10224965 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Aplikace logistické regrese v měření spokojenosti zákazníků
Original language description
Příspěvek se zabývá využitím statistické metody logistické regrese v marketingové praxi, konkrétně aplikací na měření spokojenosti návštěvníků lékárenského zařízení. Je zde prezentován praktický příklad vztahu mezi spokojeností zákazníka a jeho pohlavíma také pohlavím obsluhujícího personálu. Cílem je s využitím logistické regrese zjistit, jakým způsobem a jakou měrou pohlaví dvou vystupujících subjektů ovlivňuje spokojenost se službami ve vybrané lékárně. V příspěvku je vysvětlena logistická regrese,její formulace a využití pro oblast marketingového výzkumu a následně marketingového řízení. V další části příspěvku, je provedena analýza a jsou zjištěny závěry v rámci konkrétních a reálných dat.
Czech name
Aplikace logistické regrese v měření spokojenosti zákazníků
Czech description
Příspěvek se zabývá využitím statistické metody logistické regrese v marketingové praxi, konkrétně aplikací na měření spokojenosti návštěvníků lékárenského zařízení. Je zde prezentován praktický příklad vztahu mezi spokojeností zákazníka a jeho pohlavíma také pohlavím obsluhujícího personálu. Cílem je s využitím logistické regrese zjistit, jakým způsobem a jakou měrou pohlaví dvou vystupujících subjektů ovlivňuje spokojenost se službami ve vybrané lékárně. V příspěvku je vysvětlena logistická regrese,její formulace a využití pro oblast marketingového výzkumu a následně marketingového řízení. V další části příspěvku, je provedena analýza a jsou zjištěny závěry v rámci konkrétních a reálných dat.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Rozvoj marketingu v teórii a praxi
ISBN
978-80-554-0292-5
Number of pages of the result
6
Pages from-to
—
Number of pages of the book
260
Publisher name
Žilinská univerzita v Žilině
Place of publication
Žilina
UT code for WoS chapter
—