All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Analysis of the Demographic Factors´ Impact on Customer Satisfaction in Selected Pharmacies Using Logistic Regression

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F13%3A10224927" target="_blank" >RIV/61989100:27510/13:10224927 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Analýza vlivu demografických faktorů na spokojenost zákazníků ve vybrané lékárně s využitím logistické regrese

  • Original language description

    Spokojenost zákazníků je nezbytným předpokladem pro získávání zákazníků věrných, loajálních a následně pro získání většího podílu na trhu. Měření spokojenosti zákazníků pomáhá odhalit základní potřeby, přání a nedostatky, na které mohou společnosti svýminástroji reagovat. Tento příspěvek se zabývá spokojeností zákazníků na lékárenském trhu. Hlavním cílem je identifikovat faktory, které ovlivňují zákazníkovu spokojenost a tento vliv kvantifikovat. Sledované faktory jsou vybrány z kategorie demografických faktorů a patří mezi ně pohlaví zákazníka, pohlaví lékárníka, věk zákazníka a ekonomický status zákazníka. Analýza vlivu je provedena s využitím metody logistické regrese a odhad koeficientů na základě metody maximální věrohodnosti.

  • Czech name

    Analýza vlivu demografických faktorů na spokojenost zákazníků ve vybrané lékárně s využitím logistické regrese

  • Czech description

    Spokojenost zákazníků je nezbytným předpokladem pro získávání zákazníků věrných, loajálních a následně pro získání většího podílu na trhu. Měření spokojenosti zákazníků pomáhá odhalit základní potřeby, přání a nedostatky, na které mohou společnosti svýminástroji reagovat. Tento příspěvek se zabývá spokojeností zákazníků na lékárenském trhu. Hlavním cílem je identifikovat faktory, které ovlivňují zákazníkovu spokojenost a tento vliv kvantifikovat. Sledované faktory jsou vybrány z kategorie demografických faktorů a patří mezi ně pohlaví zákazníka, pohlaví lékárníka, věk zákazníka a ekonomický status zákazníka. Analýza vlivu je provedena s využitím metody logistické regrese a odhad koeficientů na základě metody maximální věrohodnosti.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Acta academica karviniensia

  • ISSN

    1212-415X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    13

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    13

  • Pages from-to

    135-147

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database