All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Character of Possession as a Factor Determining Perception of Communication Media

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F12%3A86082513" target="_blank" >RIV/61989100:27510/12:86082513 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Povaha vlastnictví jako faktor určující percepci komunikačního média

  • Original language description

    Média jsou integrální součástí života každé společnosti. Významně ovlivňují dění kolem nás, a to jak pozitivním, tak i negativním způsobem. Důležitým faktorem při vnímání jednotlivých médií může být povaha jejich vlastnictví, tedy jejich veřejnoprávní čisoukromý charakter. Autorka kapitoly si klade za cíl zjistit, jaký je obecně názor respondentů na média, zejména v oblasti jejich důvěryhodnosti. Dále je zde snaha stanovit, zda respondenti preferují určitý typ médií, a která to jsou. Následně byly výzkumné aktivity zaměřeny na skutečnost, zda zmíněná povaha vlastnictví média má u respondentů vliv na jeho percepci, zda tato percepce je dále ovlivněna věkem případně gender členěním. Závěrem byly identifikovány aktivity, jež respondenti od médií očekávají v souvislosti s jejich společenskou odpovědností. K potvrzení či zamítnutí nastolených hypotéz posloužil Chi-kvadrát test nezávislosti

  • Czech name

    Povaha vlastnictví jako faktor určující percepci komunikačního média

  • Czech description

    Média jsou integrální součástí života každé společnosti. Významně ovlivňují dění kolem nás, a to jak pozitivním, tak i negativním způsobem. Důležitým faktorem při vnímání jednotlivých médií může být povaha jejich vlastnictví, tedy jejich veřejnoprávní čisoukromý charakter. Autorka kapitoly si klade za cíl zjistit, jaký je obecně názor respondentů na média, zejména v oblasti jejich důvěryhodnosti. Dále je zde snaha stanovit, zda respondenti preferují určitý typ médií, a která to jsou. Následně byly výzkumné aktivity zaměřeny na skutečnost, zda zmíněná povaha vlastnictví média má u respondentů vliv na jeho percepci, zda tato percepce je dále ovlivněna věkem případně gender členěním. Závěrem byly identifikovány aktivity, jež respondenti od médií očekávají v souvislosti s jejich společenskou odpovědností. K potvrzení či zamítnutí nastolených hypotéz posloužil Chi-kvadrát test nezávislosti

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Soukromé a veřejné v marketingové komunikaci

  • ISBN

    978-80-87500-20-0

  • Number of pages of the result

    13

  • Pages from-to

    122-134

  • Number of pages of the book

    152

  • Publisher name

    VeRBuM

  • Place of publication

    Zlín

  • UT code for WoS chapter