All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Factors Affecting Selection of Bank by Generation Y and Z

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F15%3A86094896" target="_blank" >RIV/61989100:27510/15:86094896 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Faktory ovlivňující výběr banky u Generace Y a Generace Z

  • Original language description

    Tento příspěvek je zaměřen na volbu (výběr) banky. Cílem příspěvku je identifikovat faktory, které ovlivňují výběr poskytovatele bankovních služeb. Příspěvek je zaměřen na dva segmenty, resp. generace, Generaci Z a Generaci Y. Členové Generace Y se narodily mezi roky 1980 a 1996. Osoby spadající do Generace Z se narodily po roce 1996. Přístupů k rozdělování generací je však velká spousta. Existují dvě skupiny faktorů, které mohou mít vliv na výběr banky (nebo obecně na spotřebitelské chování); jedná se o interní a externí faktory. Interní faktory zahrnují vnímání, postoje motivaci nebo také emoce. Externí faktory zahrnují referenční skupiny (sociální skupiny) jako jsou přátelé, rodiny nebo experti (názoroví vůdci), marketingovou komunikaci, bankovního poradce, aj. Tento příspěvek se zabývá odlišnostmi ve spotřebitelském chování vybraných generací. Výsledky jsou založeny na primárním kvantitativním výzkumu. Je využito faktorové a shlukové analýzy.

  • Czech name

    Faktory ovlivňující výběr banky u Generace Y a Generace Z

  • Czech description

    Tento příspěvek je zaměřen na volbu (výběr) banky. Cílem příspěvku je identifikovat faktory, které ovlivňují výběr poskytovatele bankovních služeb. Příspěvek je zaměřen na dva segmenty, resp. generace, Generaci Z a Generaci Y. Členové Generace Y se narodily mezi roky 1980 a 1996. Osoby spadající do Generace Z se narodily po roce 1996. Přístupů k rozdělování generací je však velká spousta. Existují dvě skupiny faktorů, které mohou mít vliv na výběr banky (nebo obecně na spotřebitelské chování); jedná se o interní a externí faktory. Interní faktory zahrnují vnímání, postoje motivaci nebo také emoce. Externí faktory zahrnují referenční skupiny (sociální skupiny) jako jsou přátelé, rodiny nebo experti (názoroví vůdci), marketingovou komunikaci, bankovního poradce, aj. Tento příspěvek se zabývá odlišnostmi ve spotřebitelském chování vybraných generací. Výsledky jsou založeny na primárním kvantitativním výzkumu. Je využito faktorové a shlukové analýzy.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/EE2.3.20.0296" target="_blank" >EE2.3.20.0296: Research team for modelling of economic and financial processes at VSB-TU Ostrava</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Financial Management of Firms and Financial Institutions : 10th international scientific conference : 7th - 8th September 2015, Ostrava, Czech Republic : proceedings. [Part I - IV]

  • ISBN

    978-80-248-3865-6

  • ISSN

    2336-162X

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    1397-1404

  • Publisher name

    VŠB - Technical University of Ostrava

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

    Ostrava

  • Event date

    Sep 7, 2015

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article

    000376799500172