Factors influencing consumer behavior in selected EU countries
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00056965" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00056965 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Faktory ovlivňující chování spotřebitele ve vybraných zemích EU
Original language description
Příspěvek se zabývá sledování vlivu faktorů na chování spotřebitele. Vybrané vnější faktory ovlivňující chování spotřebitele jsou sledovány ve vztahu ke skupinám spotřebních výdajů.
Czech name
Faktory ovlivňující chování spotřebitele ve vybraných zemích EU
Czech description
Příspěvek se zabývá sledování vlivu faktorů na chování spotřebitele. Vybrané vnější faktory ovlivňující chování spotřebitele jsou sledovány ve vztahu ke skupinám spotřebních výdajů.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Firma a konkurenční prostředí 2005, sekce 6 - Marketing, obchod a cestovní ruch
ISBN
80-7302-099-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
114-123
Publisher name
Konvoj, spol. s r. o.
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Mar 3, 2005
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—