Rational Consumer Behavior and the Influence of Irrationality
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F13%3A33143856" target="_blank" >RIV/61989592:15210/13:33143856 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/70883521:28120/13:43870647
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality
Original language description
Kniha "Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality" se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části knihy jsou zpracována teoretická východiska týkající se problematiky současného stavu v oblasti marketingu, postmoderního spotřebitele, procesu reklamní komunikace, spotřebního chování, behaviorální ekonomie a vlivu iracionálních faktorů lidského chování na racionální rozhodování spotřebitele. V další části je analyzováno kupní chování spotřebitele při nákupu konkrétního produktu. Kniha přináší návrh obecných opatření pro zvýšení úspěšnosti přenosu reklamního sdělení při vlivu faktorů iracionality. Kniha vznikla za podpory projektu Interní grantové agentury UTB číslo IGA/66/FaME/10/D"Iracionalita ve spotřebním chování a její vliv na vnímání reklamního sdělení" a projektu Interní grantové agentury UTB číslo IGA/75/FaME/10/A "Výzkum a aplikace nových forem marketingové komunikace".
Czech name
Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality
Czech description
Kniha "Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality" se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části knihy jsou zpracována teoretická východiska týkající se problematiky současného stavu v oblasti marketingu, postmoderního spotřebitele, procesu reklamní komunikace, spotřebního chování, behaviorální ekonomie a vlivu iracionálních faktorů lidského chování na racionální rozhodování spotřebitele. V další části je analyzováno kupní chování spotřebitele při nákupu konkrétního produktu. Kniha přináší návrh obecných opatření pro zvýšení úspěšnosti přenosu reklamního sdělení při vlivu faktorů iracionality. Kniha vznikla za podpory projektu Interní grantové agentury UTB číslo IGA/66/FaME/10/D"Iracionalita ve spotřebním chování a její vliv na vnímání reklamního sdělení" a projektu Interní grantové agentury UTB číslo IGA/75/FaME/10/A "Výzkum a aplikace nových forem marketingové komunikace".
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-87500-33-0
Number of pages
124
Publisher name
VeRBuM
Place of publication
Zlín
UT code for WoS book
—