Ethics and Advertising
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F10%3A63509814" target="_blank" >RIV/70883521:28120/10:63509814 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Etika a reklama
Original language description
Tento konferenční příspěvek se zabývá vlivem neetické reklamy na příjmy firmy. V úvodní části se zaměřuje na pojmy jako neetická reklama a etický kodex reklamy. Dále charakterizuje fungování organizace Rada pro reklamu. Závěrem se příspěvek věnuje racionálnímu a iracionálnímu pohledu spotřebitele na působení neetické reklamy.
Czech name
Etika a reklama
Czech description
Tento konferenční příspěvek se zabývá vlivem neetické reklamy na příjmy firmy. V úvodní části se zaměřuje na pojmy jako neetická reklama a etický kodex reklamy. Dále charakterizuje fungování organizace Rada pro reklamu. Závěrem se příspěvek věnuje racionálnímu a iracionálnímu pohledu spotřebitele na působení neetické reklamy.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky
ISBN
978-80-7318-922-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
—
Publisher name
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Place of publication
Zlín
Event location
Zlín
Event date
Jan 1, 2010
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—