Factors influencing consumers' buying behavior and their importance for enterprises
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F14%3A39896410" target="_blank" >RIV/00216275:25410/14:39896410 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitelů a jejich význam pro podniky
Original language description
Článek pojednává o faktorech ovlivňujících kupní chování spotřebitelů při nákupu bytových doplňků a vybavení domácnosti včetně významu pro podniky při rozhodování v obchodní politice. V dnešní době je kupní chování spotřebitelů na trzích velice aktuálnímproblémem, protože dochází k častým změnám ve společnosti, které mají podstatný vliv na kupní chování, jako jsou např. politická rozhodnutí, ekonomická situace, demografický vývoj, vliv menšin, globalizace nebo klimatické změny ve světě. Proto byl proveden výzkum u spotřebitelů prostřednictvím dotazníkového šetření, který byl zaměřen na vybrané faktory, které mají podstatný vliv na spotřebitele. Na základě výsledků z tohoto výzkumu byly stanoveny hypotézy, sestaven dotazník a informace které byly získány, byly testovány a ověřovány v podnicích, jejichž primární podnikatelská činnost byla zaměřená na bytové doplňky a vybavení domácnosti. Pro oba výzkumy byly stanovena přesná kritéria. Byly vypracovány nové modely kupního chování na zákl
Czech name
Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitelů a jejich význam pro podniky
Czech description
Článek pojednává o faktorech ovlivňujících kupní chování spotřebitelů při nákupu bytových doplňků a vybavení domácnosti včetně významu pro podniky při rozhodování v obchodní politice. V dnešní době je kupní chování spotřebitelů na trzích velice aktuálnímproblémem, protože dochází k častým změnám ve společnosti, které mají podstatný vliv na kupní chování, jako jsou např. politická rozhodnutí, ekonomická situace, demografický vývoj, vliv menšin, globalizace nebo klimatické změny ve světě. Proto byl proveden výzkum u spotřebitelů prostřednictvím dotazníkového šetření, který byl zaměřen na vybrané faktory, které mají podstatný vliv na spotřebitele. Na základě výsledků z tohoto výzkumu byly stanoveny hypotézy, sestaven dotazník a informace které byly získány, byly testovány a ověřovány v podnicích, jejichž primární podnikatelská činnost byla zaměřená na bytové doplňky a vybavení domácnosti. Pro oba výzkumy byly stanovena přesná kritéria. Byly vypracovány nové modely kupního chování na zákl
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
E+M Ekonomie a Management
ISSN
1212-3609
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2014
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
15
Pages from-to
152-166
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—