Consumers and shopping conditions in the Czech Republic
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00144453" target="_blank" >RIV/62156489:43110/09:00144453 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Spotřebitelé a nákupní podmínky v České republice
Original language description
Kapitola monografie přinášející výsledky výzkumu zaměřeného na chování spotřebitelů na trhu potravin, preferovaná hlavní nákupní místa, faktory ovlivňující hlavní místa nákupu, využívané zdroje informací pro rozhodování o nákupu potravin, kritéria při výběru potravin a segmentaci na trhu s potravinami
Czech name
Spotřebitelé a nákupní podmínky v České republice
Czech description
Kapitola monografie přinášející výsledky výzkumu zaměřeného na chování spotřebitelů na trhu potravin, preferovaná hlavní nákupní místa, faktory ovlivňující hlavní místa nákupu, využívané zdroje informací pro rozhodování o nákupu potravin, kritéria při výběru potravin a segmentaci na trhu s potravinami
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Chování spotřebitele při nákupu potravin
ISBN
978-80-87197-20-2
Number of pages of the result
25
Pages from-to
—
Number of pages of the book
146
Publisher name
Alfa nakladatelství, s.r.o.
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—