All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Factors and Their Effect on the Purchasing Behavior of Managers and Leaders in the Process of Buying Consumer Goods

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25410%2F10%3A39883410" target="_blank" >RIV/00216275:25410/10:39883410 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Faktory ovlivňující kupní chování manažerů a vedoucích pracovníků při nákupu spotřebního zboží

  • Original language description

    Článek pojednává o kupním chování spotřebitelů. Skupinu spotřebitelů tvoří manažeři a vedoucí pracovníci. Je uvedeno čtrnáct vybraných faktorů, které mají vliv na kupní chování zvoleného segmentu spotřebitelů. Bylo provedeno dotazníkové šetření a na základě výsledků, které byly získány z dotazníků, jsou faktory seřazeny od nejvýznamnějšího faktoru k méně významnému faktoru.

  • Czech name

    Faktory ovlivňující kupní chování manažerů a vedoucích pracovníků při nákupu spotřebního zboží

  • Czech description

    Článek pojednává o kupním chování spotřebitelů. Skupinu spotřebitelů tvoří manažeři a vedoucí pracovníci. Je uvedeno čtrnáct vybraných faktorů, které mají vliv na kupní chování zvoleného segmentu spotřebitelů. Bylo provedeno dotazníkové šetření a na základě výsledků, které byly získány z dotazníků, jsou faktory seřazeny od nejvýznamnějšího faktoru k méně významnému faktoru.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Nové trendy v marketingovej komunikácii

  • ISBN

    978-80-8105-205-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    194-201

  • Publisher name

    Univerzita sv. Cyrila a Metoda

  • Place of publication

    Trnava

  • Event location

    Smolenice

  • Event date

    Nov 3, 2010

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article