All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Comparing of the Quality Perceived by Customer of Horalka Being in Czech and Slovak Origin

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F16%3A86099330" target="_blank" >RIV/61989100:27510/16:86099330 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Porovnání kvality vnímané zákazníkem u horalek českého a slovenského původu

  • Original language description

    Kvalita je jedním z nejdůležitějších atributů moderní fungující firmy, a také moderní fungující společnosti. Jde o jeden z nejzákladnějších prvků konkurenceschopnosti. Tento příspěvek je zaměřen na potravinářský průmysl, konkrétně na vybraný výrobek, kterým je horalka. Je zde porovnávána kvalita vnímaná zákazníkem (chuť) u dvou stejných výrobků, které se vyrábějí v různých zemích (Česko a Slovensko). Výsledky výzkumu ukazují, že lepší chuť má slovenská horalka a český výrobce na to pravděpodobně reagoval marketingovým trikem -zmenšením velikosti balení, a tím i snížením ceny. Autoři jsou názoru, že z hlediska dlouhodobé konkurenceschopnosti by firmy měly preferovat zlepšování kvality a nikoli se soustředit na marketingové triky, které jsou často za hranicí etiky.

  • Czech name

    Porovnání kvality vnímané zákazníkem u horalek českého a slovenského původu

  • Czech description

    Kvalita je jedním z nejdůležitějších atributů moderní fungující firmy, a také moderní fungující společnosti. Jde o jeden z nejzákladnějších prvků konkurenceschopnosti. Tento příspěvek je zaměřen na potravinářský průmysl, konkrétně na vybraný výrobek, kterým je horalka. Je zde porovnávána kvalita vnímaná zákazníkem (chuť) u dvou stejných výrobků, které se vyrábějí v různých zemích (Česko a Slovensko). Výsledky výzkumu ukazují, že lepší chuť má slovenská horalka a český výrobce na to pravděpodobně reagoval marketingovým trikem -zmenšením velikosti balení, a tím i snížením ceny. Autoři jsou názoru, že z hlediska dlouhodobé konkurenceschopnosti by firmy měly preferovat zlepšování kvality a nikoli se soustředit na marketingové triky, které jsou často za hranicí etiky.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Current Problems of the Corporate Sector 2016 : proceedings : May 5-6, 2016, Bratislava, Slovak Republic

  • ISBN

    978-80-225-4245-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    56-63

  • Publisher name

    Ekonóm

  • Place of publication

    Bratislava

  • Event location

    Bratislava

  • Event date

    May 5, 2016

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article