Comparing of the Quality Perceived by Customer of Horalka Being in Czech and Slovak Origin
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F16%3A86099330" target="_blank" >RIV/61989100:27510/16:86099330 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Porovnání kvality vnímané zákazníkem u horalek českého a slovenského původu
Original language description
Kvalita je jedním z nejdůležitějších atributů moderní fungující firmy, a také moderní fungující společnosti. Jde o jeden z nejzákladnějších prvků konkurenceschopnosti. Tento příspěvek je zaměřen na potravinářský průmysl, konkrétně na vybraný výrobek, kterým je horalka. Je zde porovnávána kvalita vnímaná zákazníkem (chuť) u dvou stejných výrobků, které se vyrábějí v různých zemích (Česko a Slovensko). Výsledky výzkumu ukazují, že lepší chuť má slovenská horalka a český výrobce na to pravděpodobně reagoval marketingovým trikem -zmenšením velikosti balení, a tím i snížením ceny. Autoři jsou názoru, že z hlediska dlouhodobé konkurenceschopnosti by firmy měly preferovat zlepšování kvality a nikoli se soustředit na marketingové triky, které jsou často za hranicí etiky.
Czech name
Porovnání kvality vnímané zákazníkem u horalek českého a slovenského původu
Czech description
Kvalita je jedním z nejdůležitějších atributů moderní fungující firmy, a také moderní fungující společnosti. Jde o jeden z nejzákladnějších prvků konkurenceschopnosti. Tento příspěvek je zaměřen na potravinářský průmysl, konkrétně na vybraný výrobek, kterým je horalka. Je zde porovnávána kvalita vnímaná zákazníkem (chuť) u dvou stejných výrobků, které se vyrábějí v různých zemích (Česko a Slovensko). Výsledky výzkumu ukazují, že lepší chuť má slovenská horalka a český výrobce na to pravděpodobně reagoval marketingovým trikem -zmenšením velikosti balení, a tím i snížením ceny. Autoři jsou názoru, že z hlediska dlouhodobé konkurenceschopnosti by firmy měly preferovat zlepšování kvality a nikoli se soustředit na marketingové triky, které jsou často za hranicí etiky.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Current Problems of the Corporate Sector 2016 : proceedings : May 5-6, 2016, Bratislava, Slovak Republic
ISBN
978-80-225-4245-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
56-63
Publisher name
Ekonóm
Place of publication
Bratislava
Event location
Bratislava
Event date
May 5, 2016
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—