All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Soft Skills in Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27620%2F16%3A86098208" target="_blank" >RIV/61989100:27620/16:86098208 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Soft skills ve vzdělávání

  • Original language description

    Ekonomicky úspěšné firmy kladou stále větší důraz na lidské zdroje. Se změnami ve společnosti se mění také obsah pracovních míst. Absolventi, kteří přicházejí na trh práce, musí mít nejen teoretické vědomosti a praktické dovednosti, ale také sociální dovednosti (soft skills). K nim patří například schopnost vedení týmu, komunikační a prezentační dovednosti, schopnost motivovat druhé, naslouchat druhým, schopnost sebereflexe. Požadavek na vyšší úroveň soft skills u absolventů přichází přímo z praxe od zaměstnavatelů. V rámci proměn člověka a jeho kultivace osobnosti je žádoucí doplnit profesní odbornou přípravu studentů vhodnou koncepcí rozvoje sociálních dovedností ve vzdělávacím procesu.

  • Czech name

    Soft skills ve vzdělávání

  • Czech description

    Ekonomicky úspěšné firmy kladou stále větší důraz na lidské zdroje. Se změnami ve společnosti se mění také obsah pracovních míst. Absolventi, kteří přicházejí na trh práce, musí mít nejen teoretické vědomosti a praktické dovednosti, ale také sociální dovednosti (soft skills). K nim patří například schopnost vedení týmu, komunikační a prezentační dovednosti, schopnost motivovat druhé, naslouchat druhým, schopnost sebereflexe. Požadavek na vyšší úroveň soft skills u absolventů přichází přímo z praxe od zaměstnavatelů. V rámci proměn člověka a jeho kultivace osobnosti je žádoucí doplnit profesní odbornou přípravu studentů vhodnou koncepcí rozvoje sociálních dovedností ve vzdělávacím procesu.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Pojmy a jejich hranice. Reflexe proměny pojmu člověka ve společenských vědách

  • ISBN

    978-80-248-3996-7

  • Number of pages of the result

    7

  • Pages from-to

    158-164

  • Number of pages of the book

    219

  • Publisher name

    VŠB-TUO

  • Place of publication

    Ostrava

  • UT code for WoS chapter