All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Problem-based learning and case-based learning as didactic methods in teaching medical ethics

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15110%2F20%3A73602663" target="_blank" >RIV/61989592:15110/20:73602663 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333182549" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333182549</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Problem-based learning a case-based learning jako didaktické metody ve výuce lékařské etiky

  • Original language description

    Lékařská praxe je založena na vztahu lékař-pacient. Tento vztah je do určité míry určován vzájemným očekáváním, které může vést k silnému terapeutickému potenciálu, či naopak může být zdrojem konfliktů. Kapitola v knize pojednává o didaktických metodách problem-based learning a case-based learning ve výuce lékařské etiky. Tyto metody jsou ve výuce lékařské etiky žádoucí, protože povaha etického rozhodování je vysoce slučitelná s procesy učení. Použití těchto metod poskytuje silný základ pro medicínskou praxi při řešení eticky dilematických případů a poskytuj širší kontext uchopení sociální odpovědnosti. Proto se tyto metody stávají vhodnými metodami sdílení informací etického charakteru v pregraduálním medicínském vzdělávání.

  • Czech name

    Problem-based learning a case-based learning jako didaktické metody ve výuce lékařské etiky

  • Czech description

    Lékařská praxe je založena na vztahu lékař-pacient. Tento vztah je do určité míry určován vzájemným očekáváním, které může vést k silnému terapeutickému potenciálu, či naopak může být zdrojem konfliktů. Kapitola v knize pojednává o didaktických metodách problem-based learning a case-based learning ve výuce lékařské etiky. Tyto metody jsou ve výuce lékařské etiky žádoucí, protože povaha etického rozhodování je vysoce slučitelná s procesy učení. Použití těchto metod poskytuje silný základ pro medicínskou praxi při řešení eticky dilematických případů a poskytuj širší kontext uchopení sociální odpovědnosti. Proto se tyto metody stávají vhodnými metodami sdílení informací etického charakteru v pregraduálním medicínském vzdělávání.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    30311 - Medical ethics

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Naděje v medicíně

  • ISBN

    978-80-271-3077-1

  • Number of pages of the result

    7

  • Pages from-to

    375-381

  • Number of pages of the book

    440

  • Publisher name

    Grada

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS chapter