Problem-based learning and case-based learning as didactic methods in teaching medical ethics
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15110%2F20%3A73602663" target="_blank" >RIV/61989592:15110/20:73602663 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333182549" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333182549</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Problem-based learning a case-based learning jako didaktické metody ve výuce lékařské etiky
Original language description
Lékařská praxe je založena na vztahu lékař-pacient. Tento vztah je do určité míry určován vzájemným očekáváním, které může vést k silnému terapeutickému potenciálu, či naopak může být zdrojem konfliktů. Kapitola v knize pojednává o didaktických metodách problem-based learning a case-based learning ve výuce lékařské etiky. Tyto metody jsou ve výuce lékařské etiky žádoucí, protože povaha etického rozhodování je vysoce slučitelná s procesy učení. Použití těchto metod poskytuje silný základ pro medicínskou praxi při řešení eticky dilematických případů a poskytuj širší kontext uchopení sociální odpovědnosti. Proto se tyto metody stávají vhodnými metodami sdílení informací etického charakteru v pregraduálním medicínském vzdělávání.
Czech name
Problem-based learning a case-based learning jako didaktické metody ve výuce lékařské etiky
Czech description
Lékařská praxe je založena na vztahu lékař-pacient. Tento vztah je do určité míry určován vzájemným očekáváním, které může vést k silnému terapeutickému potenciálu, či naopak může být zdrojem konfliktů. Kapitola v knize pojednává o didaktických metodách problem-based learning a case-based learning ve výuce lékařské etiky. Tyto metody jsou ve výuce lékařské etiky žádoucí, protože povaha etického rozhodování je vysoce slučitelná s procesy učení. Použití těchto metod poskytuje silný základ pro medicínskou praxi při řešení eticky dilematických případů a poskytuj širší kontext uchopení sociální odpovědnosti. Proto se tyto metody stávají vhodnými metodami sdílení informací etického charakteru v pregraduálním medicínském vzdělávání.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
30311 - Medical ethics
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Naděje v medicíně
ISBN
978-80-271-3077-1
Number of pages of the result
7
Pages from-to
375-381
Number of pages of the book
440
Publisher name
Grada
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—