All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Effectiveness of the “Flipped Classroom“ in the Context of Nursing Higher Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15120%2F23%3A73613488" target="_blank" >RIV/61989592:15120/23:73613488 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://osp.slu.cz/artkey/osp-202301-0008_efektivita-vyuky-vysokoskolskych-studentu-osetrovatelstvi-metodou-8222-flipped-classroom-8220.php" target="_blank" >https://osp.slu.cz/artkey/osp-202301-0008_efektivita-vyuky-vysokoskolskych-studentu-osetrovatelstvi-metodou-8222-flipped-classroom-8220.php</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.25142/osp.2022.014" target="_blank" >10.25142/osp.2022.014</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Efektivita výuky vysokoškolských studentů ošetřovatelství metodou „flipped classroom“

  • Original language description

    Východiska: Pro poskytování kvalitní ošetřovatelské péče je důležité, aby sestry i studenti studijních programů ošetřovatelství měli dobré znalosti a dovednosti. V posledních letech technologický pokrok umožnil využívat přístupy kombinovaného učení, včetně tzv. „flipped classroom“ pro vzdělávání studentů. Cíl: Na základě obsahu vyhledaných studií vytvořit přehled o využití a účinnosti metody „flipped classroom“ v souvislosti s vysokoškolským vzděláváním studentů ošetřovatelství. Metody: Vyhledání relevantních primárních studií bylo provedeno pomocí odborných licencovaných elektronických databází (PubMed, EbscoHost, Nursing@Ovid, Medvik). Na základě jejich analýzy byl zpracován přehled zaměřený na metodu „flipped classroom“ u studentů ošetřovatelství na vysokých školách (publikováno v letech 2015–2021). Výsledky: Bylo vyhledáno šest studií publikovaných v anglickém jazyce. V českém jazyce nebyla vyhledána žádná studie. Nalezené studie ověřovaly dopad metody „flipped classroom“ na znalosti, schopnost řešit problémy a spokojenost vysokoškolských studentů ošetřovatelství. Ve všech studiích byl zaznamenán pozitivní vliv této metody. Závěr: Bylo zjištěno, že výuka metodou “flipped classroom“ je hodnocena jako optimální a že je přínosná pro zlepšení teoretických znalostí i praktických dovedností u vysokoškolských studentů ošetřovatelství.

  • Czech name

    Efektivita výuky vysokoškolských studentů ošetřovatelství metodou „flipped classroom“

  • Czech description

    Východiska: Pro poskytování kvalitní ošetřovatelské péče je důležité, aby sestry i studenti studijních programů ošetřovatelství měli dobré znalosti a dovednosti. V posledních letech technologický pokrok umožnil využívat přístupy kombinovaného učení, včetně tzv. „flipped classroom“ pro vzdělávání studentů. Cíl: Na základě obsahu vyhledaných studií vytvořit přehled o využití a účinnosti metody „flipped classroom“ v souvislosti s vysokoškolským vzděláváním studentů ošetřovatelství. Metody: Vyhledání relevantních primárních studií bylo provedeno pomocí odborných licencovaných elektronických databází (PubMed, EbscoHost, Nursing@Ovid, Medvik). Na základě jejich analýzy byl zpracován přehled zaměřený na metodu „flipped classroom“ u studentů ošetřovatelství na vysokých školách (publikováno v letech 2015–2021). Výsledky: Bylo vyhledáno šest studií publikovaných v anglickém jazyce. V českém jazyce nebyla vyhledána žádná studie. Nalezené studie ověřovaly dopad metody „flipped classroom“ na znalosti, schopnost řešit problémy a spokojenost vysokoškolských studentů ošetřovatelství. Ve všech studiích byl zaznamenán pozitivní vliv této metody. Závěr: Bylo zjištěno, že výuka metodou “flipped classroom“ je hodnocena jako optimální a že je přínosná pro zlepšení teoretických znalostí i praktických dovedností u vysokoškolských studentů ošetřovatelství.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    30307 - Nursing

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Ošetřovatelské perspektivy

  • ISSN

    2570-785X

  • e-ISSN

    2571-0702

  • Volume of the periodical

    6

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    137-148

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database