All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

From Local Meetings to Polical Marketing. Theory and development of political communication and election campaigns.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F05%3A10220250" target="_blank" >RIV/61989592:15210/05:10220250 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Od lokálních mítinků k politickému marketingu. Teorie a vývoj politické komunikace a volebních kampaní

  • Original language description

    Volební kampaně mají v procesu voleb nezanedbatelný vliv na rozhodování voličů a samotné volební výsledky. Přestože volební kampaně představují nepostradatelnou součást voleb a společně tvoří jeden z hlavních pilířů teorie demokracie, zůstává tato občastv České republice takřka nedotčena systematickým politologickým výzkumem a to navzdory faktu, že s rostoucím vlivem médií na průběh voleb a charakter soutěže politických stran se význam volebních kampaní a politické komunikace neustále zvyšuje. Předkládaná publikace chce přispět k zaplnění této mezery. Autorka vypracovává v textu teoretický rámec tří vzájemně provázaných politických procesů: procesu politické komunikace volebních kampaní a politického marketingu.

  • Czech name

    Od lokálních mítinků k politickému marketingu. Teorie a vývoj politické komunikace a volebních kampaní

  • Czech description

    Volební kampaně mají v procesu voleb nezanedbatelný vliv na rozhodování voličů a samotné volební výsledky. Přestože volební kampaně představují nepostradatelnou součást voleb a společně tvoří jeden z hlavních pilířů teorie demokracie, zůstává tato občastv České republice takřka nedotčena systematickým politologickým výzkumem a to navzdory faktu, že s rostoucím vlivem médií na průběh voleb a charakter soutěže politických stran se význam volebních kampaní a politické komunikace neustále zvyšuje. Předkládaná publikace chce přispět k zaplnění této mezery. Autorka vypracovává v textu teoretický rámec tří vzájemně provázaných politických procesů: procesu politické komunikace volebních kampaní a politického marketingu.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AD - Political sciences

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2005

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    80-210-3800-4

  • Number of pages

    106

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS book