From Local Meetings to Polical Marketing. Theory and development of political communication and election campaigns.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F05%3A10220250" target="_blank" >RIV/61989592:15210/05:10220250 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Od lokálních mítinků k politickému marketingu. Teorie a vývoj politické komunikace a volebních kampaní
Original language description
Volební kampaně mají v procesu voleb nezanedbatelný vliv na rozhodování voličů a samotné volební výsledky. Přestože volební kampaně představují nepostradatelnou součást voleb a společně tvoří jeden z hlavních pilířů teorie demokracie, zůstává tato občastv České republice takřka nedotčena systematickým politologickým výzkumem a to navzdory faktu, že s rostoucím vlivem médií na průběh voleb a charakter soutěže politických stran se význam volebních kampaní a politické komunikace neustále zvyšuje. Předkládaná publikace chce přispět k zaplnění této mezery. Autorka vypracovává v textu teoretický rámec tří vzájemně provázaných politických procesů: procesu politické komunikace volebních kampaní a politického marketingu.
Czech name
Od lokálních mítinků k politickému marketingu. Teorie a vývoj politické komunikace a volebních kampaní
Czech description
Volební kampaně mají v procesu voleb nezanedbatelný vliv na rozhodování voličů a samotné volební výsledky. Přestože volební kampaně představují nepostradatelnou součást voleb a společně tvoří jeden z hlavních pilířů teorie demokracie, zůstává tato občastv České republice takřka nedotčena systematickým politologickým výzkumem a to navzdory faktu, že s rostoucím vlivem médií na průběh voleb a charakter soutěže politických stran se význam volebních kampaní a politické komunikace neustále zvyšuje. Předkládaná publikace chce přispět k zaplnění této mezery. Autorka vypracovává v textu teoretický rámec tří vzájemně provázaných politických procesů: procesu politické komunikace volebních kampaní a politického marketingu.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AD - Political sciences
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
80-210-3800-4
Number of pages
106
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS book
—