How are school psychologists accepted by pedagogical workers and leding of schools?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F11%3A33139187" target="_blank" >RIV/61989592:15210/11:33139187 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
JAK JSOU PŘIJÍMÁNI ŠKOLNÍ PSYCHOLOGOVÉ PEDAGOGICKÝMI PRACOVNÍKY A VEDENÍM ŠKOL
Original language description
Příspěvek přináší dílčí výsledky studie zaměřené na podmínky práce školních psychologů (ŠP) v Olomouckém a Moravskoslezském kraji. Výzkum byl realizován díky účelové podpoře na specifický vysokoškolský výzkum, kterou udělilo MŠMT ČR roku 2011 UniverzitěPalackého v Olomouci. Studie je koncipována jako intenzivní explorativní výzkum smíšeného typu. Výzkumným nástrojem byl dotazník vytvořený řešiteli projektu, který obsahoval položky kvantitativní i kvalitativní povahy. Sběr dat byl realizován prostřednictvím internetu, výzkumný soubor tvořilo 51 ŠP. V kvantitativní části výzkumu jsme ověřovali předpoklady, že pracovní spokojenost ŠP souvisí s přijetím ŠP učiteli a vedením školy a že přijetí ŠP souvisí s větším množstvím činností zaměřených podporu učitelů. V rámci kvalitativně zpracovaných výstupů jsme hledali charakteristiky "přijatých" a "nepřijatých" ŠP.
Czech name
JAK JSOU PŘIJÍMÁNI ŠKOLNÍ PSYCHOLOGOVÉ PEDAGOGICKÝMI PRACOVNÍKY A VEDENÍM ŠKOL
Czech description
Příspěvek přináší dílčí výsledky studie zaměřené na podmínky práce školních psychologů (ŠP) v Olomouckém a Moravskoslezském kraji. Výzkum byl realizován díky účelové podpoře na specifický vysokoškolský výzkum, kterou udělilo MŠMT ČR roku 2011 UniverzitěPalackého v Olomouci. Studie je koncipována jako intenzivní explorativní výzkum smíšeného typu. Výzkumným nástrojem byl dotazník vytvořený řešiteli projektu, který obsahoval položky kvantitativní i kvalitativní povahy. Sběr dat byl realizován prostřednictvím internetu, výzkumný soubor tvořilo 51 ŠP. V kvantitativní části výzkumu jsme ověřovali předpoklady, že pracovní spokojenost ŠP souvisí s přijetím ŠP učiteli a vedením školy a že přijetí ŠP souvisí s větším množstvím činností zaměřených podporu učitelů. V rámci kvalitativně zpracovaných výstupů jsme hledali charakteristiky "přijatých" a "nepřijatých" ŠP.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Cesty k múdrosti
ISBN
978-80-8127-046-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
67-70
Publisher name
Slovenská psychologická spoločnosť pri SAV
Place of publication
Bratislava
Event location
Bratislava, Slovenská republika
Event date
Sep 5, 2012
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—