All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

How are school psychologists accepted by pedagogical workers and leding of schools?

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F11%3A33139187" target="_blank" >RIV/61989592:15210/11:33139187 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    JAK JSOU PŘIJÍMÁNI ŠKOLNÍ PSYCHOLOGOVÉ PEDAGOGICKÝMI PRACOVNÍKY A VEDENÍM ŠKOL

  • Original language description

    Příspěvek přináší dílčí výsledky studie zaměřené na podmínky práce školních psychologů (ŠP) v Olomouckém a Moravskoslezském kraji. Výzkum byl realizován díky účelové podpoře na specifický vysokoškolský výzkum, kterou udělilo MŠMT ČR roku 2011 UniverzitěPalackého v Olomouci. Studie je koncipována jako intenzivní explorativní výzkum smíšeného typu. Výzkumným nástrojem byl dotazník vytvořený řešiteli projektu, který obsahoval položky kvantitativní i kvalitativní povahy. Sběr dat byl realizován prostřednictvím internetu, výzkumný soubor tvořilo 51 ŠP. V kvantitativní části výzkumu jsme ověřovali předpoklady, že pracovní spokojenost ŠP souvisí s přijetím ŠP učiteli a vedením školy a že přijetí ŠP souvisí s větším množstvím činností zaměřených podporu učitelů. V rámci kvalitativně zpracovaných výstupů jsme hledali charakteristiky "přijatých" a "nepřijatých" ŠP.

  • Czech name

    JAK JSOU PŘIJÍMÁNI ŠKOLNÍ PSYCHOLOGOVÉ PEDAGOGICKÝMI PRACOVNÍKY A VEDENÍM ŠKOL

  • Czech description

    Příspěvek přináší dílčí výsledky studie zaměřené na podmínky práce školních psychologů (ŠP) v Olomouckém a Moravskoslezském kraji. Výzkum byl realizován díky účelové podpoře na specifický vysokoškolský výzkum, kterou udělilo MŠMT ČR roku 2011 UniverzitěPalackého v Olomouci. Studie je koncipována jako intenzivní explorativní výzkum smíšeného typu. Výzkumným nástrojem byl dotazník vytvořený řešiteli projektu, který obsahoval položky kvantitativní i kvalitativní povahy. Sběr dat byl realizován prostřednictvím internetu, výzkumný soubor tvořilo 51 ŠP. V kvantitativní části výzkumu jsme ověřovali předpoklady, že pracovní spokojenost ŠP souvisí s přijetím ŠP učiteli a vedením školy a že přijetí ŠP souvisí s větším množstvím činností zaměřených podporu učitelů. V rámci kvalitativně zpracovaných výstupů jsme hledali charakteristiky "přijatých" a "nepřijatých" ŠP.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Cesty k múdrosti

  • ISBN

    978-80-8127-046-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

    67-70

  • Publisher name

    Slovenská psychologická spoločnosť pri SAV

  • Place of publication

    Bratislava

  • Event location

    Bratislava, Slovenská republika

  • Event date

    Sep 5, 2012

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article