All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

DIDACTIC METHODS FOR LANGUAGE TEACHING IN SECOND LIFE

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F12%3A33139976" target="_blank" >RIV/61989592:15210/12:33139976 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Didaktické metody při výuce cizích jazyků v Second Life

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá didaktickými metodami používanými ve výuce cizích jazyků s důrazem na virtuální prostředí Second Life a jeho napojení na LMS Moodle. Nejprve je zhodnocen specifický charakter virtuálního prostředí pro účely výuky cizích jazyků. Je podán přehled různých způsobů dělení didaktických metod pro výuku jazyků, a to s ohledem na rozdíly mezi výukou synchronní a asynchronní a také s přihlédnutím k charakteru jazykových kompetencí, které jsou těmito metodami rozvíjeny. Na zmíněné kompetence jenahlíženo z perspektivy morfologie, syntaxe, a lexikologie.Dále jsou porovnány zkušenosti a doporučení vzdělávacích institucí, které v Second Life působí. Zde se zabýváme jak teoretickými doporučeními k sestavování didaktických metod ve virtuálním prostředí, tak praktickými rady platnými zejména v Second Life. Navazují shrnutím poznatků vyplývajících z výuky cizích jazyků na FF UP v tomto prostředí týkajících se aplikace vybraných didaktických metod.

  • Czech name

    Didaktické metody při výuce cizích jazyků v Second Life

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá didaktickými metodami používanými ve výuce cizích jazyků s důrazem na virtuální prostředí Second Life a jeho napojení na LMS Moodle. Nejprve je zhodnocen specifický charakter virtuálního prostředí pro účely výuky cizích jazyků. Je podán přehled různých způsobů dělení didaktických metod pro výuku jazyků, a to s ohledem na rozdíly mezi výukou synchronní a asynchronní a také s přihlédnutím k charakteru jazykových kompetencí, které jsou těmito metodami rozvíjeny. Na zmíněné kompetence jenahlíženo z perspektivy morfologie, syntaxe, a lexikologie.Dále jsou porovnány zkušenosti a doporučení vzdělávacích institucí, které v Second Life působí. Zde se zabýváme jak teoretickými doporučeními k sestavování didaktických metod ve virtuálním prostředí, tak praktickými rady platnými zejména v Second Life. Navazují shrnutím poznatků vyplývajících z výuky cizích jazyků na FF UP v tomto prostředí týkajících se aplikace vybraných didaktických metod.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AI - Linguistics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    7th DisCo Conference Reader: New Media and Education

  • ISBN

    978-80-86302-44-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    95-104

  • Publisher name

    Centre for Higher Education Studies

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Jun 25, 2012

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article