All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

GENERATION Y AND Z AT THE LABOUR MARKET

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F12%3A33140173" target="_blank" >RIV/61989592:15210/12:33140173 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    GENERACE Y A Z NA TRHU PRÁCE

  • Original language description

    Cílem příspěvku je představit Generaci Y a Z v éře sociálních médií. Sociální média jsou online média, která slouží pro sdílení názorů a výměnu informací. Vlivem rozvoje internetu na počátku jednadvacátého století získala také funkci komunikačního nástroje a začala se využívat i ve firmách. Organizace proto usilují o získání pracovníků právě z řad Generace Y a Z. Jedná se o mladé talentované lidi, kteří se narodili do doby internetového rozkvětu a jsou proto v této oblasti odborníky. Propojením těchto pracovníků a sociálních sítí mohou firmy budovat tzv. kolektivní inteligenci, tedy skupinu jedinců, kteří kolektivně pracují na vytváření znalostí. Stávají se tak konkurenčním nástrojem a na trhu práce o ně probíhá velký boj.

  • Czech name

    GENERACE Y A Z NA TRHU PRÁCE

  • Czech description

    Cílem příspěvku je představit Generaci Y a Z v éře sociálních médií. Sociální média jsou online média, která slouží pro sdílení názorů a výměnu informací. Vlivem rozvoje internetu na počátku jednadvacátého století získala také funkci komunikačního nástroje a začala se využívat i ve firmách. Organizace proto usilují o získání pracovníků právě z řad Generace Y a Z. Jedná se o mladé talentované lidi, kteří se narodili do doby internetového rozkvětu a jsou proto v této oblasti odborníky. Propojením těchto pracovníků a sociálních sítí mohou firmy budovat tzv. kolektivní inteligenci, tedy skupinu jedinců, kteří kolektivně pracují na vytváření znalostí. Stávají se tak konkurenčním nástrojem a na trhu práce o ně probíhá velký boj.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Znalosti pro tržní praxi 2012: Význam znalostí v aktuální fázi ekonomického cyklu

  • ISBN

    978-80-87533-04-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    445-452

  • Publisher name

    Societas Scientiarum Olomucensis II

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Sep 6, 2012

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article