All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Specifics of the Use of Internet-based Social Media in the Asia-Pacific Region

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F13%3A33147642" target="_blank" >RIV/61989592:15210/13:33147642 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Specifika využívání internetových sociálních médií v Asijsko-Pacifické oblasti

  • Original language description

    Komunikace prostřednictvím internetových sociálních médií je sílícím trendem posledních let. Sociální média se stávají vyhledávanou platformou pro sdílení a tvorbu znalostí i ve firemním prostředí, a to zejména v případech, kdy je obtížné nebo nákladné organizovat osobní setkávání pracovníků. Komunikace prostřednictvím internetových sociálních médií tak firmám umožňuje rozšiřovat spolupráci s jedinci či organizacemi z geograficky vzdálených oblastí. V příspěvku zkoumáme, zda ve využívání sociálních médií existují kulturní odlišnosti, přičemž se zaměřujeme zejména na Asijsko-Pacifickou oblast. Byla využita metoda sekundární analýzy dostupných výzkumů o využívaní sociálních médií v různých oblastech světa a její výstupy byly následně komparovány. Cílem příspěvku je určení nejvýznamnějších specifik využívání sociálních médií v Asijsko-Pacifické oblasti. Tato zjištění jsou významná pro úspěšné navazování a udržování pracovních vztahů se subjekty z této oblasti.

  • Czech name

    Specifika využívání internetových sociálních médií v Asijsko-Pacifické oblasti

  • Czech description

    Komunikace prostřednictvím internetových sociálních médií je sílícím trendem posledních let. Sociální média se stávají vyhledávanou platformou pro sdílení a tvorbu znalostí i ve firemním prostředí, a to zejména v případech, kdy je obtížné nebo nákladné organizovat osobní setkávání pracovníků. Komunikace prostřednictvím internetových sociálních médií tak firmám umožňuje rozšiřovat spolupráci s jedinci či organizacemi z geograficky vzdálených oblastí. V příspěvku zkoumáme, zda ve využívání sociálních médií existují kulturní odlišnosti, přičemž se zaměřujeme zejména na Asijsko-Pacifickou oblast. Byla využita metoda sekundární analýzy dostupných výzkumů o využívaní sociálních médií v různých oblastech světa a její výstupy byly následně komparovány. Cílem příspěvku je určení nejvýznamnějších specifik využívání sociálních médií v Asijsko-Pacifické oblasti. Tato zjištění jsou významná pro úspěšné navazování a udržování pracovních vztahů se subjekty z této oblasti.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AJ - Literature, mass media, audio-visual activities

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Dálný východ

  • ISSN

    1805-1049

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    3

  • Issue of the periodical within the volume

    1-2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    16

  • Pages from-to

    18-33

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database