All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Social Media as Education Environment

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28700%2F12%3A43867873" target="_blank" >RIV/70883521:28700/12:43867873 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Sociální média jako prostor pro vzdělávání

  • Original language description

    Příspěvěk představuje různé druhy sociálních médií a jejich specifika se zaměřením na sdílení znalostí a informační výchovu. Sociální média nabízí mnohé možnosti v oblasti sdílení informací a dat. Lze je využít v rámci interní komunikace organizace, prosíťování odborníků z určité oblasti, pro výuku informančí výchovy apod.Jedná se o prostředí pro vzájemnou komunikaci a budování vztah, proto je nelze striktně chápat a používat pouze jako systémy na distribuci novinek či výukových materiálů. Pokud je v tomto prostředí realizována například výuka, je třeba ji vnímat a plánovat odlišně, než například při použití learning management systému(LMS).Sociální média jsou často využívána také k nepřímému vzdělávání- například neexistuje specifická facebooková stránka pro informační vzdělávání,ale částěčně je informační vzdělávání realizováno přes oficiální facebookovou stránku organizace, která sleduje několik různých cílů. V takovém případě je nutné pečlivě promýšlet strategii, volit vhodnou for

  • Czech name

    Sociální média jako prostor pro vzdělávání

  • Czech description

    Příspěvěk představuje různé druhy sociálních médií a jejich specifika se zaměřením na sdílení znalostí a informační výchovu. Sociální média nabízí mnohé možnosti v oblasti sdílení informací a dat. Lze je využít v rámci interní komunikace organizace, prosíťování odborníků z určité oblasti, pro výuku informančí výchovy apod.Jedná se o prostředí pro vzájemnou komunikaci a budování vztah, proto je nelze striktně chápat a používat pouze jako systémy na distribuci novinek či výukových materiálů. Pokud je v tomto prostředí realizována například výuka, je třeba ji vnímat a plánovat odlišně, než například při použití learning management systému(LMS).Sociální média jsou často využívána také k nepřímému vzdělávání- například neexistuje specifická facebooková stránka pro informační vzdělávání,ale částěčně je informační vzdělávání realizováno přes oficiální facebookovou stránku organizace, která sleduje několik různých cílů. V takovém případě je nutné pečlivě promýšlet strategii, volit vhodnou for

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AF - Documentation, librarianship, work with information

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Trendy v informačním vzdělávání

  • ISBN

    978-80-87500-18-7

  • Number of pages of the result

    8

  • Pages from-to

    87-94

  • Number of pages of the book

    154

  • Publisher name

    VeRBuM

  • Place of publication

    Zlín

  • UT code for WoS chapter