All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Multiculturalism in pedagogical practice: Teachers' perspective

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F14%3A33150807" target="_blank" >RIV/61989592:15210/14:33150807 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Multikulturalismus ve školní praxi: náhled pedagogů

  • Original language description

    Příspěvek vychází z dílčích výsledků kvalitativního terénního šetření realizovaného výzkumným týmem v rámci projektu SGS "Multikulturalismus v pedagogické praxi - rozvoj tolerantní nebo xenofobní společnosti". Cílem výzkumu je zachytit a popsat názory apostoje pedagogů k průřezovému tématu multikulturní výchova zavedenému v rámci reformy českého školství. Prezentujeme zde průběžná zjištění o významu, přínosu i negativech multikulturní výchovy z pohledu pedagogů působících na různých typech škol a polemizujeme s otázkou, zda multikulturní výchova přispívá k rozvoji tolerantní nebo xenofobní společnosti.

  • Czech name

    Multikulturalismus ve školní praxi: náhled pedagogů

  • Czech description

    Příspěvek vychází z dílčích výsledků kvalitativního terénního šetření realizovaného výzkumným týmem v rámci projektu SGS "Multikulturalismus v pedagogické praxi - rozvoj tolerantní nebo xenofobní společnosti". Cílem výzkumu je zachytit a popsat názory apostoje pedagogů k průřezovému tématu multikulturní výchova zavedenému v rámci reformy českého školství. Prezentujeme zde průběžná zjištění o významu, přínosu i negativech multikulturní výchovy z pohledu pedagogů působících na různých typech škol a polemizujeme s otázkou, zda multikulturní výchova přispívá k rozvoji tolerantní nebo xenofobní společnosti.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Nová sociálna edukácia človeka III. Terapie v pomáhajúcich profesiách

  • ISBN

    978-80-555-1155-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    256-262

  • Publisher name

    Prešovská univerzita v Prešove

  • Place of publication

    Prešov

  • Event location

    Prešov

  • Event date

    Nov 3, 2014

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article