Motivation of young knowledge workers in contemporary China
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F14%3A33150850" target="_blank" >RIV/61989592:15210/14:33150850 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Motivace mladých znalostních pracovníků v současné Číně
Original language description
Cílem příspěvku je stanovení nejvýznamnějších motivačních faktorů mladých znalostních pracovníků (narozených po roce 1980) v Číně. Součástí příspěvku je charakteristika posunů čínské národní kultury pod vlivem ekonomických a sociálních změn jak v samotnéČíně, tak ve světě. Na základě těchto posunů stanovujeme premisu, že některé motivační faktory budou shodné s faktory známými ze současných zemí západní kultury. Zároveň však předpokládáme existenci specifických motivačních faktorů, které jsou ovlivněnytradičními čínskými kulturními hodnotami a způsoby myšlení. Tuto premisu ověřujeme analýzou dostupných tematických studií. Dále prezentujeme případovou studii mezi 105 respondenty v Chengdu. Tato studie se zaměřuje zejména na posuny v čínské národní kultuře. Závěry příspěvku budou použity jako východisko pro širší výzkum motivace mladých znalostních pracovníků v současné Číně.
Czech name
Motivace mladých znalostních pracovníků v současné Číně
Czech description
Cílem příspěvku je stanovení nejvýznamnějších motivačních faktorů mladých znalostních pracovníků (narozených po roce 1980) v Číně. Součástí příspěvku je charakteristika posunů čínské národní kultury pod vlivem ekonomických a sociálních změn jak v samotnéČíně, tak ve světě. Na základě těchto posunů stanovujeme premisu, že některé motivační faktory budou shodné s faktory známými ze současných zemí západní kultury. Zároveň však předpokládáme existenci specifických motivačních faktorů, které jsou ovlivněnytradičními čínskými kulturními hodnotami a způsoby myšlení. Tuto premisu ověřujeme analýzou dostupných tematických studií. Dále prezentujeme případovou studii mezi 105 respondenty v Chengdu. Tato studie se zaměřuje zejména na posuny v čínské národní kultuře. Závěry příspěvku budou použity jako východisko pro širší výzkum motivace mladých znalostních pracovníků v současné Číně.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Znalosti pro tržní praxi 2014: Média a komunikace v 21. století. Sborník z mezinárodní vědecké konference , konané 11. - 12. září 2014 v Olomouci.
ISBN
978-80-87533-07-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
349-358
Publisher name
Societas Scientiarum Olomucensis II.
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Sep 11, 2014
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—