All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

CONSUMER BUYING BEHAVIOUR AND ADDED SUBSTANCES IN FOOD

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F15%3A33154697" target="_blank" >RIV/61989592:15210/15:33154697 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    NÁKUPNÍ CHOVÁNÍ SPOTŘEBITELŮ A PŘIDANÉ LÁTKY V POTRAVINÁCH

  • Original language description

    Příspěvek analyzuje, jak ovlivňuje nákupní chování spotřebitelů přítomnost přidaných látek (tzv. éček) v potravinách a zda je toto chování racionální. Cílem příspěvku je zhodnotit, jak spotřebitelé vnímají výskyt přidaných látek v potravinách, zda mají povědomí o jejich významu a do jaké míry přítomnost těchto látek ovlivňuje jejich rozhodnutí o koupi výrobku. K získání potřebných dat pro analýzu a vyvození závěrů je použita forma dotazníkového šetření.

  • Czech name

    NÁKUPNÍ CHOVÁNÍ SPOTŘEBITELŮ A PŘIDANÉ LÁTKY V POTRAVINÁCH

  • Czech description

    Příspěvek analyzuje, jak ovlivňuje nákupní chování spotřebitelů přítomnost přidaných látek (tzv. éček) v potravinách a zda je toto chování racionální. Cílem příspěvku je zhodnotit, jak spotřebitelé vnímají výskyt přidaných látek v potravinách, zda mají povědomí o jejich významu a do jaké míry přítomnost těchto látek ovlivňuje jejich rozhodnutí o koupi výrobku. K získání potřebných dat pro analýzu a vyvození závěrů je použita forma dotazníkového šetření.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Znalosti pro tržní praxi 2015: Ženy - podnikatelky v minulosti a současnosti

  • ISBN

    978-80-87533-12-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    165-170

  • Publisher name

    Societas Scientiarum Olomucensis II.

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Sep 10, 2015

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article