All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Motivation of actors of creative industries in the Olomouc agglomeration: Strategies and recommendations for strengthening the segment

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F20%3AN0000007" target="_blank" >RIV/61989592:15210/20:N0000007 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/61989592:15310/20:N0000003 RIV/61989592:15410/20:N0000010 RIV/61989592:15210/20:73603006 RIV/61989592:15310/20:73603006 RIV/61989592:15410/20:73603006

  • Result on the web

    <a href="https://kkp.upol.cz/kniha/" target="_blank" >https://kkp.upol.cz/kniha/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Motivace aktérů kreativních průmyslů v olomoucké aglomeraci: Strategie a doporučení pro posílení segmentu

  • Original language description

    Cílem této publikace je přispět k posílení pozice kreativních průmyslů v rámci olomoucké aglomerace prostřednictvím kvalitativní analýzy současné místní situace a návrhu opatření pro zamezení brain drainu, odchodu talentů a lidského kapitálu a vytvoření podmínek pro vznik start- upů a podporu developmentu v této oblasti. Soubor navrhovaných opatření vycházejících ze sociologických a geograficko-informatických datových a mapových analýz přitom nabízí municipalitám a partnerským subjektům praktické a aplikovatelné nástroje nejen pro redukci nežádoucích efektů, ale měl by umožnit také systémová opatření pro recruitment a zkvalitnění podmínek pro development a získávání lidského kapitálu – ať už z ČR, či ze zahraničí.

  • Czech name

    Motivace aktérů kreativních průmyslů v olomoucké aglomeraci: Strategie a doporučení pro posílení segmentu

  • Czech description

    Cílem této publikace je přispět k posílení pozice kreativních průmyslů v rámci olomoucké aglomerace prostřednictvím kvalitativní analýzy současné místní situace a návrhu opatření pro zamezení brain drainu, odchodu talentů a lidského kapitálu a vytvoření podmínek pro vznik start- upů a podporu developmentu v této oblasti. Soubor navrhovaných opatření vycházejících ze sociologických a geograficko-informatických datových a mapových analýz přitom nabízí municipalitám a partnerským subjektům praktické a aplikovatelné nástroje nejen pro redukci nežádoucích efektů, ale měl by umožnit také systémová opatření pro recruitment a zkvalitnění podmínek pro development a získávání lidského kapitálu – ať už z ČR, či ze zahraničí.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50701 - Cultural and economic geography

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TL02000403" target="_blank" >TL02000403: A research of the motivations of the creative industries stakeholders in Olomouc region and strategy proposal for development of the area</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-244-5844-1

  • Number of pages

    148

  • Publisher name

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Place of publication

    Olomouc

  • UT code for WoS book