All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Supervision in the Conditions of special education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15260%2F14%3A33150726" target="_blank" >RIV/61989592:15260/14:33150726 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Supervize v podmínkách speciálního vzdělávání

  • Original language description

    Profesní zátěž pedagogických pracovníků řadí tuto profesi do nejrizikovější skupiny pomáhajících profesí. Podmínky speciálního vzdělávání tuto zátěž podstatnou měrou zvyšují. Dopad profese se může projevit jako syndrom vyhoření, syndrom pomocníka či jakozneužívání moci ve vztahu k jedinůcm, se kterými pracuje. V publikaci jsou předloženy výsledky dlouhodobého výuzkumu, jehož výstupem je charakteristika pedagogických pracovníků ve speciálním vzdělávání, ale především jsou zde navrženy možné způsoby prevence a intervence v souvislosti s výše popsanými jevy. Vzhledem k získaným výsledkům, je kladen důrza na supervizi jako jednu z forem prevence i intervence, zaměřené na pedagogické pracovníky ve výkonu náročného povolání.

  • Czech name

    Supervize v podmínkách speciálního vzdělávání

  • Czech description

    Profesní zátěž pedagogických pracovníků řadí tuto profesi do nejrizikovější skupiny pomáhajících profesí. Podmínky speciálního vzdělávání tuto zátěž podstatnou měrou zvyšují. Dopad profese se může projevit jako syndrom vyhoření, syndrom pomocníka či jakozneužívání moci ve vztahu k jedinůcm, se kterými pracuje. V publikaci jsou předloženy výsledky dlouhodobého výuzkumu, jehož výstupem je charakteristika pedagogických pracovníků ve speciálním vzdělávání, ale především jsou zde navrženy možné způsoby prevence a intervence v souvislosti s výše popsanými jevy. Vzhledem k získaným výsledkům, je kladen důrza na supervizi jako jednu z forem prevence i intervence, zaměřené na pedagogické pracovníky ve výkonu náročného povolání.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-244-4127-6

  • Number of pages

    213

  • Publisher name

    Univerzita Palackého

  • Place of publication

    Olomouc

  • UT code for WoS book