Assintant of teacher - expanding of pedagogical practise of the future chemistry teachers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F05%3A00009881" target="_blank" >RIV/61989592:15310/05:00009881 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Asistent učitele - rozšíření pedagogické praxe budoucích učitelů chemie
Original language description
Již dlouhodobě jsou studenti učitelství chemie zapojováni do spolupráce PřF UP se základními a středním školami v regionu. V počáteční fázi jsme umožnili studentům gymnázií v Olomouci navštěvovat chemický kroužek - praktická cvičení, která probíhala v laboratořích PřF 1krát týdně. V dalším roce chemické praktikum probíhalo v laboratoři gymnázia. Praktikum během dvouletého cyklu vedli studenti učitelství chemie pod odborným vedením VŠ pedagogů a pod dohledem učitele chemie z gymnázia. Do studijního plánuoboru učitelství chemie byl zařazen předmět Praktická výuka chemie, v rámci kterého studenti působí na středních školách jako asistenti učitele. VŠ studenti pozitivně hodnotí tento způsob přípravy na budoucí povolání a a také školy chtějí ve spoluprácipokračovat.
Czech name
Asistent učitele - rozšíření pedagogické praxe budoucích učitelů chemie
Czech description
Již dlouhodobě jsou studenti učitelství chemie zapojováni do spolupráce PřF UP se základními a středním školami v regionu. V počáteční fázi jsme umožnili studentům gymnázií v Olomouci navštěvovat chemický kroužek - praktická cvičení, která probíhala v laboratořích PřF 1krát týdně. V dalším roce chemické praktikum probíhalo v laboratoři gymnázia. Praktikum během dvouletého cyklu vedli studenti učitelství chemie pod odborným vedením VŠ pedagogů a pod dohledem učitele chemie z gymnázia. Do studijního plánuoboru učitelství chemie byl zařazen předmět Praktická výuka chemie, v rámci kterého studenti působí na středních školách jako asistenti učitele. VŠ studenti pozitivně hodnotí tento způsob přípravy na budoucí povolání a a také školy chtějí ve spoluprácipokračovat.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
ChemZi
ISSN
1336-7242
e-ISSN
—
Volume of the periodical
1
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
1
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—