All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The experience with implementation of modern education technologies for future teachers of biology at Faculty of Science Palacký University Olomouc

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15310%2F15%3A33158309" target="_blank" >RIV/61989592:15310/15:33158309 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Zkušenosti se zaváděním moderních vzdělávacích technologií v přípravě učitelů biologie na PřF UP v Olomouci

  • Original language description

    Charakteristickým rysem moderního pojetí výuky je zavádění inovativních vzdělávacích technologií využívajících především konstruktivistických a badatelských přístupů. Na katedře botaniky PřF UP v Olomouci, která garantuje studium učitelství biologie prostřední školy, byly vytvořeny interaktivní multimediální studijní opory (interaktivní plakáty, atlasy, multimediální výuková CD, e-learning). Zavádění těchto opor do výuky se ukázalo jako vhodná doplňující alternativa k tradičním vzdělávacím technologiímvycházejícím z transmisivního pojetí výuky. Velmi intenzivně je při přípravě budoucích učitelů biologie využíván e-learning, proto se autoři příspěvku zaměřili na testování efektivity výuky anatomie rostlin prostřednictvím e-learningu. Byly srovnávány tři skupiny studentů učících se rozdílným způsobem - pomocí e-learningu, tištěného textu a kontrolní skupina, která byla testována bez přípravy. Dále byly také zjišťovány názory studentů na studium v e-learningovém prostředí. Na základě pr

  • Czech name

    Zkušenosti se zaváděním moderních vzdělávacích technologií v přípravě učitelů biologie na PřF UP v Olomouci

  • Czech description

    Charakteristickým rysem moderního pojetí výuky je zavádění inovativních vzdělávacích technologií využívajících především konstruktivistických a badatelských přístupů. Na katedře botaniky PřF UP v Olomouci, která garantuje studium učitelství biologie prostřední školy, byly vytvořeny interaktivní multimediální studijní opory (interaktivní plakáty, atlasy, multimediální výuková CD, e-learning). Zavádění těchto opor do výuky se ukázalo jako vhodná doplňující alternativa k tradičním vzdělávacím technologiímvycházejícím z transmisivního pojetí výuky. Velmi intenzivně je při přípravě budoucích učitelů biologie využíván e-learning, proto se autoři příspěvku zaměřili na testování efektivity výuky anatomie rostlin prostřednictvím e-learningu. Byly srovnávány tři skupiny studentů učících se rozdílným způsobem - pomocí e-learningu, tištěného textu a kontrolní skupina, která byla testována bez přípravy. Dále byly také zjišťovány názory studentů na studium v e-learningovém prostředí. Na základě pr

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník statí z X. ročníku konference EDUCO

  • ISBN

    978-80-263-0902-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    75-79

  • Publisher name

    Tribun EU

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Tatranská Štrba

  • Event date

    Jan 30, 2015

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article