All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Mental mapping as a tool of active learning in mathematics

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F06%3A00002987" target="_blank" >RIV/61989592:15410/06:00002987 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Mentální mapování jako nástroj aktivního učení v matematice

  • Original language description

    Mentální mapování je jednou ze strategií, která vede k úspěšnému učení. Podstatou je vizualizace myšlenkového procesu tj. převod verbálních myšlenek do vizuální podoby. Strategii mentálního mapování jsme opakovaně realizovali v rámci matematických disciplín se studenty oboru Učitelství pro 1. stupně ZŠ. Zkušenosti ukazují, že mentální mapování pomáhá studentům v identifikaci klíčových slov a nalezení vztahů mezi nimi, ve vytvoření smysluplné interaktivní vědomostní struktury.

  • Czech name

    Mentální mapování jako nástroj aktivního učení v matematice

  • Czech description

    Mentální mapování je jednou ze strategií, která vede k úspěšnému učení. Podstatou je vizualizace myšlenkového procesu tj. převod verbálních myšlenek do vizuální podoby. Strategii mentálního mapování jsme opakovaně realizovali v rámci matematických disciplín se studenty oboru Učitelství pro 1. stupně ZŠ. Zkušenosti ukazují, že mentální mapování pomáhá studentům v identifikaci klíčových slov a nalezení vztahů mezi nimi, ve vytvoření smysluplné interaktivní vědomostní struktury.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    KOGNICE 2006

  • ISBN

    80-86174-10-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    281

  • Pages from-to

    229-233

  • Publisher name

    Psychologický ústav AV ČR

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article