All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Primary School Pupils and Their Perception of Natural Science

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F07%3A00003811" target="_blank" >RIV/61989592:15410/07:00003811 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vnímání přírodovědných předmětů žáky základní školy

  • Original language description

    Dílčí výstupy z výzkumu STM Morava, který se zaměřuje na vývoj a ověření nových metod propagace přírodních věd mezi žáky základních a středních škol s cílem podpořit jejich zájem o vědecko výzkumnou činnost v oblasti přírodních věd, obzvláště v oborech matematických, fyzikálních a chemických. Hodnocení jednotlivých aspektů výuky přírodovědných předmětů celkem a z pohledu fyziky, chemie, matematiky jako významného motivačního činitele v kategoriích učitelovo nadšení a rozhled, schopnost zaujmout, netradiční způsob výuky, aktivita a spolupráce, učitelova podpora a zájem o žáka, spravedlivý přístup, smysluplnost výuky, přiměřenost požadavků, přehlednost výuky ? z hlediska žáků.

  • Czech name

    Vnímání přírodovědných předmětů žáky základní školy

  • Czech description

    Dílčí výstupy z výzkumu STM Morava, který se zaměřuje na vývoj a ověření nových metod propagace přírodních věd mezi žáky základních a středních škol s cílem podpořit jejich zájem o vědecko výzkumnou činnost v oblasti přírodních věd, obzvláště v oborech matematických, fyzikálních a chemických. Hodnocení jednotlivých aspektů výuky přírodovědných předmětů celkem a z pohledu fyziky, chemie, matematiky jako významného motivačního činitele v kategoriích učitelovo nadšení a rozhled, schopnost zaujmout, netradiční způsob výuky, aktivita a spolupráce, učitelova podpora a zájem o žáka, spravedlivý přístup, smysluplnost výuky, přiměřenost požadavků, přehlednost výuky ? z hlediska žáků.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AO - Sociology, demography

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/2E06029" target="_blank" >2E06029: The research of new creativity competition methods for young people aimed on motivation for research activity in hard sciences, especially mathematics, physics, and chemistry</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Svět výchovy a vzdělávání v reflexi pedagogického výzkumu. Recenzovaný sborník

  • ISBN

    978-80-7394-061-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    396

  • Pages from-to

    200-206

  • Publisher name

    Jihočeská univerzita

  • Place of publication

    České Budějovice

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article