All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

USAGE OF PRICIPES OF EXPERIENTIAL EDUCATION IN LITERARY LESSONS

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00009407" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00009407 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využití principů zážitkové pedagogiky v hodinách literární výchovy

  • Original language description

    V oblasti volnočasových aktivit a outdoorových sportů je zážitková pedagogika všeobecně známým a delší dobu užívaným pojmem, zatímco v souvislosti s vyučovacím procesem ve školním prostředí se spojuje jen zřídka. V příspěvku se krátce věnujeme historii zážitkové pedagogiky ? jejímu vzniku a vývoji především v kontextu outdoorových aktivit, pak se detailněji zabýváme také jejími základními pojmy a principy, které vzápětí zasazujeme do konkrétnější roviny - do výuky literatury na základních školách. Pojednáváme též o možnostech využití metod zážitkové pedagogiky při zprostředkování literárního učiva. Závěrem příspěvku uvádíme praktické ukázky, jakým způsobem je možné realizovat zážitkovou pedagogiku nejen v hodinách literární výchovy.

  • Czech name

    Využití principů zážitkové pedagogiky v hodinách literární výchovy

  • Czech description

    V oblasti volnočasových aktivit a outdoorových sportů je zážitková pedagogika všeobecně známým a delší dobu užívaným pojmem, zatímco v souvislosti s vyučovacím procesem ve školním prostředí se spojuje jen zřídka. V příspěvku se krátce věnujeme historii zážitkové pedagogiky ? jejímu vzniku a vývoji především v kontextu outdoorových aktivit, pak se detailněji zabýváme také jejími základními pojmy a principy, které vzápětí zasazujeme do konkrétnější roviny - do výuky literatury na základních školách. Pojednáváme též o možnostech využití metod zážitkové pedagogiky při zprostředkování literárního učiva. Závěrem příspěvku uvádíme praktické ukázky, jakým způsobem je možné realizovat zážitkovou pedagogiku nejen v hodinách literární výchovy.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Komunikace s dětmi a mládeží - spojující i rozdělující

  • ISBN

    978-80-7368-765-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    293

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Ostravská univerzita

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article