The affirmative appoarch of teachers to the problem of syndrome CAN
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00009459" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00009459 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Pozitivní přístup učitele k syndromu CAN
Original language description
Příspěvek poukazuje na závažný problém naší společnosti- syndrom CAN. Rozebírá formjy, příčiny a důsledky zanedbávání, týrání a zneužívání dětí. Poukazuje na nezastupitelnou roli učitele ve vztahu k žákovi, který může být obětí syndromu CAN. Učitel je ten, kdo by se měl stát žákovi oporou při řešení vzniklé tíživé situace. Zdůrazněna je spolupráce sociálních pracovníků s učiteli v rámci sociálně- právní ochrany dětí. Příspěvek prezentuje výsledky výzkumu na Jesenicku za období 2002- 2008.
Czech name
Pozitivní přístup učitele k syndromu CAN
Czech description
Příspěvek poukazuje na závažný problém naší společnosti- syndrom CAN. Rozebírá formjy, příčiny a důsledky zanedbávání, týrání a zneužívání dětí. Poukazuje na nezastupitelnou roli učitele ve vztahu k žákovi, který může být obětí syndromu CAN. Učitel je ten, kdo by se měl stát žákovi oporou při řešení vzniklé tíživé situace. Zdůrazněna je spolupráce sociálních pracovníků s učiteli v rámci sociálně- právní ochrany dětí. Příspěvek prezentuje výsledky výzkumu na Jesenicku za období 2002- 2008.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Socialia 2009
ISBN
978-80-8083-895-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
259-264
Publisher name
Univerzita Mateja Bela
Place of publication
Banská Bystrica
Event location
Banská Bystrica
Event date
Sep 24, 2009
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—