All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The affirmative appoarch of teachers to the problem of syndrome CAN

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F09%3A00009459" target="_blank" >RIV/61989592:15410/09:00009459 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Pozitivní přístup učitele k syndromu CAN

  • Original language description

    Příspěvek poukazuje na závažný problém naší společnosti- syndrom CAN. Rozebírá formjy, příčiny a důsledky zanedbávání, týrání a zneužívání dětí. Poukazuje na nezastupitelnou roli učitele ve vztahu k žákovi, který může být obětí syndromu CAN. Učitel je ten, kdo by se měl stát žákovi oporou při řešení vzniklé tíživé situace. Zdůrazněna je spolupráce sociálních pracovníků s učiteli v rámci sociálně- právní ochrany dětí. Příspěvek prezentuje výsledky výzkumu na Jesenicku za období 2002- 2008.

  • Czech name

    Pozitivní přístup učitele k syndromu CAN

  • Czech description

    Příspěvek poukazuje na závažný problém naší společnosti- syndrom CAN. Rozebírá formjy, příčiny a důsledky zanedbávání, týrání a zneužívání dětí. Poukazuje na nezastupitelnou roli učitele ve vztahu k žákovi, který může být obětí syndromu CAN. Učitel je ten, kdo by se měl stát žákovi oporou při řešení vzniklé tíživé situace. Zdůrazněna je spolupráce sociálních pracovníků s učiteli v rámci sociálně- právní ochrany dětí. Příspěvek prezentuje výsledky výzkumu na Jesenicku za období 2002- 2008.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Socialia 2009

  • ISBN

    978-80-8083-895-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    259-264

  • Publisher name

    Univerzita Mateja Bela

  • Place of publication

    Banská Bystrica

  • Event location

    Banská Bystrica

  • Event date

    Sep 24, 2009

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article