Non-standard application excercises and problems, their reflection and interpretation by primary school prospective teachers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10214525" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10214525 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Nestandardní úloha, její reflexe a interpretace budoucími učiteli primární školy
Original language description
V příspěvku shrnujeme výsledky šetření mezi studenty učitelství primární školy. Zajímalo nás, jak učitelé (a studenti učitelství) vnímají pojem ?nestandardní aplikační úlohy a problémy?, jak jej interpretují z hlediska své současné či budoucí praxe. Výpovědi budoucích učitelů ukázaly úroveň jejich dosavadní orientace v problematice a naznačují potřebu systematické pozornosti věnované otázkám obsahu vzdělávání v didakticky zaměřené komponentě pregraduální přípravy.
Czech name
Nestandardní úloha, její reflexe a interpretace budoucími učiteli primární školy
Czech description
V příspěvku shrnujeme výsledky šetření mezi studenty učitelství primární školy. Zajímalo nás, jak učitelé (a studenti učitelství) vnímají pojem ?nestandardní aplikační úlohy a problémy?, jak jej interpretují z hlediska své současné či budoucí praxe. Výpovědi budoucích učitelů ukázaly úroveň jejich dosavadní orientace v problematice a naznačují potřebu systematické pozornosti věnované otázkám obsahu vzdělávání v didakticky zaměřené komponentě pregraduální přípravy.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Acta Universitatis Palackianae Olomucensis, Facultas Paedagogica, Mathematica
ISBN
—
ISSN
0862-9765
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
—
Publisher name
Univerzita Palackého
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Apr 28, 2010
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—