All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Heritage of parental educational attitudes - Impact on the area of socialization and social integration of people with visual impairment

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10223258" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10223258 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Dědictví rodičovských výchovných postojů - Determinace oblasti socializace a sociílní integrace osob se zrakovým postižením

  • Original language description

    Příspěvek je orientován na problematiku rodičovských výchovných postojů směrem k dítěti s těžkým zrakovým postižením s akcentem na determinaci oblasti společenského začleňování osob se zrakovým postižením do intaktní společnosti. Cílem referátu je ilustrovat vliv výchovných stylů a postojů rodičů na celkový rozvoj dítěte s těžkým zrakovým postižením zejména ve smyslu determinace procesu socializace. Z tohoto aspektu je rovněž sledována úroveň sociální integrace a v nejširším kontextu celkový osobnostnírozvoj jedince. Klíčovým bodem příspěvku je prezentace konkrétních příkladů formou kazuistických studií. Referát bude opřen zejména o individuální zkušenost autora s aplikací do širší teoretické roviny. Současně jsou v příspěvku reflektovány některé aspekty poradenské práce směrem k dané problematice.

  • Czech name

    Dědictví rodičovských výchovných postojů - Determinace oblasti socializace a sociílní integrace osob se zrakovým postižením

  • Czech description

    Příspěvek je orientován na problematiku rodičovských výchovných postojů směrem k dítěti s těžkým zrakovým postižením s akcentem na determinaci oblasti společenského začleňování osob se zrakovým postižením do intaktní společnosti. Cílem referátu je ilustrovat vliv výchovných stylů a postojů rodičů na celkový rozvoj dítěte s těžkým zrakovým postižením zejména ve smyslu determinace procesu socializace. Z tohoto aspektu je rovněž sledována úroveň sociální integrace a v nejširším kontextu celkový osobnostnírozvoj jedince. Klíčovým bodem příspěvku je prezentace konkrétních příkladů formou kazuistických studií. Referát bude opřen zejména o individuální zkušenost autora s aplikací do širší teoretické roviny. Současně jsou v příspěvku reflektovány některé aspekty poradenské práce směrem k dané problematice.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    e-Pedagogium

  • ISSN

    1213-7499

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    2010

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    3

  • Pages from-to

    127-129

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database