Heritage of parental educational attitudes - Impact on the area of socialization and social integration of people with visual impairment
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10223258" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10223258 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Dědictví rodičovských výchovných postojů - Determinace oblasti socializace a sociílní integrace osob se zrakovým postižením
Original language description
Příspěvek je orientován na problematiku rodičovských výchovných postojů směrem k dítěti s těžkým zrakovým postižením s akcentem na determinaci oblasti společenského začleňování osob se zrakovým postižením do intaktní společnosti. Cílem referátu je ilustrovat vliv výchovných stylů a postojů rodičů na celkový rozvoj dítěte s těžkým zrakovým postižením zejména ve smyslu determinace procesu socializace. Z tohoto aspektu je rovněž sledována úroveň sociální integrace a v nejširším kontextu celkový osobnostnírozvoj jedince. Klíčovým bodem příspěvku je prezentace konkrétních příkladů formou kazuistických studií. Referát bude opřen zejména o individuální zkušenost autora s aplikací do širší teoretické roviny. Současně jsou v příspěvku reflektovány některé aspekty poradenské práce směrem k dané problematice.
Czech name
Dědictví rodičovských výchovných postojů - Determinace oblasti socializace a sociílní integrace osob se zrakovým postižením
Czech description
Příspěvek je orientován na problematiku rodičovských výchovných postojů směrem k dítěti s těžkým zrakovým postižením s akcentem na determinaci oblasti společenského začleňování osob se zrakovým postižením do intaktní společnosti. Cílem referátu je ilustrovat vliv výchovných stylů a postojů rodičů na celkový rozvoj dítěte s těžkým zrakovým postižením zejména ve smyslu determinace procesu socializace. Z tohoto aspektu je rovněž sledována úroveň sociální integrace a v nejširším kontextu celkový osobnostnírozvoj jedince. Klíčovým bodem příspěvku je prezentace konkrétních příkladů formou kazuistických studií. Referát bude opřen zejména o individuální zkušenost autora s aplikací do širší teoretické roviny. Současně jsou v příspěvku reflektovány některé aspekty poradenské práce směrem k dané problematice.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
e-Pedagogium
ISSN
1213-7499
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2010
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
3
Pages from-to
127-129
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—