ICT Competences of Teachers
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10223394" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10223394 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
ICT kompetence učitelů
Original language description
Příspěvek je věnován současnému stavu ICT (informační a komunikační technologie) kompetencí učitelů. V článku je porovnáván stav výzkumných závěrů v oblasti uţívání ICT s výsledky našich výzkumných sond, které byly prováděny při realizaci ICT kurzů pro pedagogické pracovníky v Odboru ICT vzdělávání CCV Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Ze závěrů Eurostatu mj. vyplynulo, ţe v rámci Evropské unie patří míra vyuţívání internetu v populaci ČR k nejniţším. Naše výzkumy prokázaly posun v přístupu učitelů k vyuţívání ICT ve výuce. Co se týče pedagogických pracovníků, vzhledem k ukončení systematických vládních programů zaměřených na rozvoj ICT kompetencí pedagogických pracovníků vzniklo v této oblasti vakuum a pedagogové jiţ nemají moţnostdalšího systematického vzdělávání v této oblasti.
Czech name
ICT kompetence učitelů
Czech description
Příspěvek je věnován současnému stavu ICT (informační a komunikační technologie) kompetencí učitelů. V článku je porovnáván stav výzkumných závěrů v oblasti uţívání ICT s výsledky našich výzkumných sond, které byly prováděny při realizaci ICT kurzů pro pedagogické pracovníky v Odboru ICT vzdělávání CCV Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Ze závěrů Eurostatu mj. vyplynulo, ţe v rámci Evropské unie patří míra vyuţívání internetu v populaci ČR k nejniţším. Naše výzkumy prokázaly posun v přístupu učitelů k vyuţívání ICT ve výuce. Co se týče pedagogických pracovníků, vzhledem k ukončení systematických vládních programů zaměřených na rozvoj ICT kompetencí pedagogických pracovníků vzniklo v této oblasti vakuum a pedagogové jiţ nemají moţnostdalšího systematického vzdělávání v této oblasti.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Kam směřuje současný pedagogický výzkum? Sborník příspěvků XVIII. celostátní konference ČAPV
ISBN
978-80-7372-722-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
11
Pages from-to
01-11
Publisher name
Technická univerzita
Place of publication
Liberec
Event location
Liberec
Event date
Sep 7, 2010
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—