All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

ICT Competences of Teachers

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10223394" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10223394 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    ICT kompetence učitelů

  • Original language description

    Příspěvek je věnován současnému stavu ICT (informační a komunikační technologie) kompetencí učitelů. V článku je porovnáván stav výzkumných závěrů v oblasti uţívání ICT s výsledky našich výzkumných sond, které byly prováděny při realizaci ICT kurzů pro pedagogické pracovníky v Odboru ICT vzdělávání CCV Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Ze závěrů Eurostatu mj. vyplynulo, ţe v rámci Evropské unie patří míra vyuţívání internetu v populaci ČR k nejniţším. Naše výzkumy prokázaly posun v přístupu učitelů k vyuţívání ICT ve výuce. Co se týče pedagogických pracovníků, vzhledem k ukončení systematických vládních programů zaměřených na rozvoj ICT kompetencí pedagogických pracovníků vzniklo v této oblasti vakuum a pedagogové jiţ nemají moţnostdalšího systematického vzdělávání v této oblasti.

  • Czech name

    ICT kompetence učitelů

  • Czech description

    Příspěvek je věnován současnému stavu ICT (informační a komunikační technologie) kompetencí učitelů. V článku je porovnáván stav výzkumných závěrů v oblasti uţívání ICT s výsledky našich výzkumných sond, které byly prováděny při realizaci ICT kurzů pro pedagogické pracovníky v Odboru ICT vzdělávání CCV Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Ze závěrů Eurostatu mj. vyplynulo, ţe v rámci Evropské unie patří míra vyuţívání internetu v populaci ČR k nejniţším. Naše výzkumy prokázaly posun v přístupu učitelů k vyuţívání ICT ve výuce. Co se týče pedagogických pracovníků, vzhledem k ukončení systematických vládních programů zaměřených na rozvoj ICT kompetencí pedagogických pracovníků vzniklo v této oblasti vakuum a pedagogové jiţ nemají moţnostdalšího systematického vzdělávání v této oblasti.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Kam směřuje současný pedagogický výzkum? Sborník příspěvků XVIII. celostátní konference ČAPV

  • ISBN

    978-80-7372-722-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    01-11

  • Publisher name

    Technická univerzita

  • Place of publication

    Liberec

  • Event location

    Liberec

  • Event date

    Sep 7, 2010

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article