ICT Competences of Teachers and Education in Information Age
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33144107" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33144107 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
ICT kompetence učitelů a vzdělávání v informačním věku
Original language description
Příspěvek je věnován analýze některých aspektů v oblasti ICT kompetencí učitelů. Co se týče ICT vzdělávání učitelů, vzhledem k ukončení systematických vládních programů zaměřených na rozvoj ICT kompetencí vzniklo v této oblasti vakuum a pedagogové již nemají možnost dalšího systematického vzdělávání v této oblasti. Na tuto situaci jsme zareagovali vytvořením uceleného souboru kurzů zaměřených na rozvoj ICT kompetencí učitelů, které jsou v současné době realizovány Odborem ICT vzdělávání CCV Pedagogickéfakulty UP v Olomouci v rámci projektu ESF CZ.1.07/1.3.00/14.0011. V článku je komparován stav vybraných výzkumných závěrů v oblasti užívání ICT ze strany pedagogických pracovníků s výsledky našich výzkumných sond, které byly prováděny při realizaci našich ICT kurzů pro učitele. V roce 2010 byla provedena pilotní studie, v roce 2011-2012 pak rozšířený výzkum. Součástí probíhajícího projektu je rovněž vyhodnocení efektivity vzdělávacích kurzů a evaluace distančních elektronických studijní
Czech name
ICT kompetence učitelů a vzdělávání v informačním věku
Czech description
Příspěvek je věnován analýze některých aspektů v oblasti ICT kompetencí učitelů. Co se týče ICT vzdělávání učitelů, vzhledem k ukončení systematických vládních programů zaměřených na rozvoj ICT kompetencí vzniklo v této oblasti vakuum a pedagogové již nemají možnost dalšího systematického vzdělávání v této oblasti. Na tuto situaci jsme zareagovali vytvořením uceleného souboru kurzů zaměřených na rozvoj ICT kompetencí učitelů, které jsou v současné době realizovány Odborem ICT vzdělávání CCV Pedagogickéfakulty UP v Olomouci v rámci projektu ESF CZ.1.07/1.3.00/14.0011. V článku je komparován stav vybraných výzkumných závěrů v oblasti užívání ICT ze strany pedagogických pracovníků s výsledky našich výzkumných sond, které byly prováděny při realizaci našich ICT kurzů pro učitele. V roce 2010 byla provedena pilotní studie, v roce 2011-2012 pak rozšířený výzkum. Součástí probíhajícího projektu je rovněž vyhodnocení efektivity vzdělávacích kurzů a evaluace distančních elektronických studijní
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GAP407%2F11%2F1306" target="_blank" >GAP407/11/1306: Evaluation of educational materials designed for distance education and e-learning purposes</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
XX. výroční konference ČAPV - Kvalita ve vzdělávání
ISBN
978-80-7290-620-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
12
Pages from-to
663-675
Publisher name
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Sep 10, 2012
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—