All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Art Teachers and their Knowledge of Curriculum

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A33118980" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:33118980 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Učitelé výtvarné výchovy a jejich znalosti kurikula

  • Original language description

    Příspěvek prezentuje dílčí výsledky empirického výzkumu, který zkoumá znalosti kurikula výtvarné výchovy u učitelů základních škol. Cílem šetření je zjistit, zda reflektují celou šíři učiva oboru a zda se v jejich pedagogickém uvažování projevuje jeho změna v Rámcových vzdělávacích programech pro základní vzdělávání. Zajímá nás, co učitelé považují za učivo a jak je formulují. Výsledky ukazují na neznalost kurikula výtvarné výchovy (za učivo se považují výtvarné postupy či techniky, případně praktické výtvarné činnosti a jejich náměty) a přehlížení obsahové domény ověřování komunikačních účinků. Výzkumná data byla získána prostřednictvím dotazníkového šetření, dílčí výsledky jsou interpretovány v širším kontextu problematiky výtvarné edukace.

  • Czech name

    Učitelé výtvarné výchovy a jejich znalosti kurikula

  • Czech description

    Příspěvek prezentuje dílčí výsledky empirického výzkumu, který zkoumá znalosti kurikula výtvarné výchovy u učitelů základních škol. Cílem šetření je zjistit, zda reflektují celou šíři učiva oboru a zda se v jejich pedagogickém uvažování projevuje jeho změna v Rámcových vzdělávacích programech pro základní vzdělávání. Zajímá nás, co učitelé považují za učivo a jak je formulují. Výsledky ukazují na neznalost kurikula výtvarné výchovy (za učivo se považují výtvarné postupy či techniky, případně praktické výtvarné činnosti a jejich náměty) a přehlížení obsahové domény ověřování komunikačních účinků. Výzkumná data byla získána prostřednictvím dotazníkového šetření, dílčí výsledky jsou interpretovány v širším kontextu problematiky výtvarné edukace.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. Brno: Masarykova univerzita

  • ISBN

    978-80-210-5774-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    322-327

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Sep 5, 2011

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article