All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

What Do Art Teachers Teach and Why Do They Do It?

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33146964" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33146964 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Co učitelé ve výtvarné výchově vyučují a k čemu je to dobré?

  • Original language description

    Příspěvek prezentuje dílčí výsledky empirického výzkumu, který zkoumá znalosti kurikula výtvarné výchovy u učitelů základních škol a jejich názory na prospěšnost oboru. Cílem šetření je zjistit, zda se reflektuje celá šíře učiva oboru a zda se v pedagogickém uvažování učitelů projevuje změna vzdělávacího obsahu, již přinesl Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Zajímá nás, co učitelé považují za učivo a jak je formulují, stejně jako jejich názory na prospěšnost oboru výtvarná výchova pro rozvoj žáků. Výsledky ukazují na neznalost kurikula výtvarné výchovy a přehlížení obsahové domény ověřování komunikačních účinků. Výzkumná data byla získána prostřednictvím dotazníkového šetření, dílčí výsledky jsou interpretovány v širším kontextu problematiky výtvarné edukace.

  • Czech name

    Co učitelé ve výtvarné výchově vyučují a k čemu je to dobré?

  • Czech description

    Příspěvek prezentuje dílčí výsledky empirického výzkumu, který zkoumá znalosti kurikula výtvarné výchovy u učitelů základních škol a jejich názory na prospěšnost oboru. Cílem šetření je zjistit, zda se reflektuje celá šíře učiva oboru a zda se v pedagogickém uvažování učitelů projevuje změna vzdělávacího obsahu, již přinesl Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Zajímá nás, co učitelé považují za učivo a jak je formulují, stejně jako jejich názory na prospěšnost oboru výtvarná výchova pro rozvoj žáků. Výsledky ukazují na neznalost kurikula výtvarné výchovy a přehlížení obsahové domény ověřování komunikačních účinků. Výzkumná data byla získána prostřednictvím dotazníkového šetření, dílčí výsledky jsou interpretovány v širším kontextu problematiky výtvarné edukace.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Kreatívne vzdelávanie: Zborník príspevkov z konferencie CREA-AE 2013

  • ISBN

    978-80-970513-5-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    453-464

  • Publisher name

    Virvar

  • Place of publication

    Bratislava

  • Event location

    Bratislava

  • Event date

    Mar 13, 2013

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article