All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The use of SEIQoL method in education of foreign pupils in primary school

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33117749" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33117749 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využití metody SEIQoL v problematice vzdělávání žáků-cizinců na primární škole

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá aktuálním tématem interkulturního vzdělávání na primární škole a rolí učitele v tomto procesu. Cílem příspěvku je prezentovat problematiku vzdělávání žáků-cizinců z pohledu učitelů primárních škol. V rámci pilotáže disertační práce byla provedena sonda s použitím metody SEIQoL, která předkládá názory specifické skupiny učitelů primárních škol na klíčové vědomosti, dovednosti a postoje učitelů, aplikované při vzdělávání žáků-cizinců. Výsledky dílčího výzkumu by měly přispět k identifikaci klíčových znalostí, dovedností a postojů nezbytných při vzdělávání žáků-cizinců a naznačit, kterým směrem se vydat ve vysokoškolské přípravě a dalším vzdělávání učitelů.

  • Czech name

    Využití metody SEIQoL v problematice vzdělávání žáků-cizinců na primární škole

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá aktuálním tématem interkulturního vzdělávání na primární škole a rolí učitele v tomto procesu. Cílem příspěvku je prezentovat problematiku vzdělávání žáků-cizinců z pohledu učitelů primárních škol. V rámci pilotáže disertační práce byla provedena sonda s použitím metody SEIQoL, která předkládá názory specifické skupiny učitelů primárních škol na klíčové vědomosti, dovednosti a postoje učitelů, aplikované při vzdělávání žáků-cizinců. Výsledky dílčího výzkumu by měly přispět k identifikaci klíčových znalostí, dovedností a postojů nezbytných při vzdělávání žáků-cizinců a naznačit, kterým směrem se vydat ve vysokoškolské přípravě a dalším vzdělávání učitelů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku

  • ISBN

    978-80-244-2906-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    216-221

  • Publisher name

    Univerzita Palackého

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Jan 24, 2011

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article