All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

TYPOLOGY OF STUDENTS ACCORDING TO THEIR LEVEL OF INTEREST IN THE EDUCATION THROUGH E-LEARNING: IS E-LEARNING SUITABLE FOR EVERYONE?

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139332" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139332 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    TYPOLOGIE STUDENTŮ DLE ZÁJMU O VZDĚLÁVÁNÍ REALIZOVANÉ FORMOU E-LEARNINGU ANEB: JE E-LEARNING VHODNÝ PRO KAŽDÉHO?

  • Original language description

    E-learning je integrální součástí moderního vysokoškolského vzdělávání, a to nejen v případě kombinovaných, ale ve stále větší míře i prezenčních studijních programů. V souvislosti s jeho nasazením v širším měřítku vyplývá řada problémů, které je žádoucízkoumat a řešit. Článek reflektuje postoje studentů vysokých škol k e-learningu v rámci realizace jejich studia a představuje dílčí výsledky výzkumného šetření, které probíhalo v roce 2012. Cílem bylo zjistit preference a názory studentů na formu, uspořádání a jednotlivé nástroje či prvky e-learningu pomocí výzkumného dotazníku.

  • Czech name

    TYPOLOGIE STUDENTŮ DLE ZÁJMU O VZDĚLÁVÁNÍ REALIZOVANÉ FORMOU E-LEARNINGU ANEB: JE E-LEARNING VHODNÝ PRO KAŽDÉHO?

  • Czech description

    E-learning je integrální součástí moderního vysokoškolského vzdělávání, a to nejen v případě kombinovaných, ale ve stále větší míře i prezenčních studijních programů. V souvislosti s jeho nasazením v širším měřítku vyplývá řada problémů, které je žádoucízkoumat a řešit. Článek reflektuje postoje studentů vysokých škol k e-learningu v rámci realizace jejich studia a představuje dílčí výsledky výzkumného šetření, které probíhalo v roce 2012. Cílem bylo zjistit preference a názory studentů na formu, uspořádání a jednotlivé nástroje či prvky e-learningu pomocí výzkumného dotazníku.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GAP407%2F11%2F1306" target="_blank" >GAP407/11/1306: Evaluation of educational materials designed for distance education and e-learning purposes</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Journal of Technology and Information Education

  • ISSN

    1803-537X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    4

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    651-658

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database