All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Symptomatic speech disorders in the context of special education trends and speech and diferential diagnosis

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33139958" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33139958 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/61989592:15410/12:33147094

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Symptomatické poruchy řeči v kontextu aktuálních trendů speciální pedagogiky a logopedické diferenciální diagnostiky

  • Original language description

    Příspěvek se zaměřuje na symptomatické poruchy řeči v kontextu aktuálních trendů speciální pedagogiky a logopedické diferenciální diagnostiky. Autorka zdůrazňuje význam zapojení logopeda do implementace strategií a principů inkluzivní edukace a nezbytnost propojení pregraduálního kurikula logopedů se znalostmi z oblasti speciální pedagogiky a znalostmi dalších předmětů a oborů pokrývajících oblast tzv. symptomatických poruch řeči. Logoped hraje klíčovou úlohu v diagnostice komunikační schopnosti osob sespeciálními vzdělávacími potřebami především v inkluzivním prostředí. Pro logopeda je nezbytné, aby byl na tuto roli dobře připraven prostřednictví kvalitní pregraduální přípravy, která by neměla zahrnovat pouze znalosti a dovednosti týkající se porucha odchylek komunikace, ale také speciální a obecné pedagogiky, didaktiky, psychologie, lingvistiky, lékařství a dalších disciplín.

  • Czech name

    Symptomatické poruchy řeči v kontextu aktuálních trendů speciální pedagogiky a logopedické diferenciální diagnostiky

  • Czech description

    Příspěvek se zaměřuje na symptomatické poruchy řeči v kontextu aktuálních trendů speciální pedagogiky a logopedické diferenciální diagnostiky. Autorka zdůrazňuje význam zapojení logopeda do implementace strategií a principů inkluzivní edukace a nezbytnost propojení pregraduálního kurikula logopedů se znalostmi z oblasti speciální pedagogiky a znalostmi dalších předmětů a oborů pokrývajících oblast tzv. symptomatických poruch řeči. Logoped hraje klíčovou úlohu v diagnostice komunikační schopnosti osob sespeciálními vzdělávacími potřebami především v inkluzivním prostředí. Pro logopeda je nezbytné, aby byl na tuto roli dobře připraven prostřednictví kvalitní pregraduální přípravy, která by neměla zahrnovat pouze znalosti a dovednosti týkající se porucha odchylek komunikace, ale také speciální a obecné pedagogiky, didaktiky, psychologie, lingvistiky, lékařství a dalších disciplín.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Špeciálna pedagogika na Slovensku v kontexte rokov 1967-2012. Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie

  • ISBN

    978-80-89256-94-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    16

  • Pages from-to

    65-80

  • Publisher name

    Univerzita Komenského

  • Place of publication

    Bratislava

  • Event location

    Bratislava

  • Event date

    Oct 3, 2012

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article