All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Applying constructivistic approach during teaching using lego mindstorms construction kit together with extension tetrix education base set

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F12%3A33140419" target="_blank" >RIV/61989592:15410/12:33140419 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Uplatnění konstruktivistického pojetí při realizaci výuky s konstrukční stavebnicí LEGO MINDSTORMS ve spojení s rozšiřujícím setem Tetrix education base set

  • Original language description

    Klíčovým konceptem současných proměn procesu vzdělávání učitelů je pedagogický konstruktivismus. Ten je součástí aktuálního pojetí humanitních věd. V pedagogice má zásadní význam právě konstruktivistické pojetí lidského poznání jako konstruování vlastního chápání světa na základě reflexe osobních zkušeností učícího se subjektu. Uplatnění konstruktivistických přístupů v procesu pregraduální přípravy učitelů odborných technických předmětů znamená utváření jejich pojetí výuky jako součásti jejich profesníidentity. Jedná se o důležitou fázi procesu utváření učitelova pojetí výuky. Příspěvek je zaměřen na uplatnění konstruktivistického přístupu v rámci procesu integrace prostředků ICT do výuky odborného technického předmětu na střední odborné škole. Uvedené problematice se Katedra technické a informační výchovy Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci systematicky věnuje.

  • Czech name

    Uplatnění konstruktivistického pojetí při realizaci výuky s konstrukční stavebnicí LEGO MINDSTORMS ve spojení s rozšiřujícím setem Tetrix education base set

  • Czech description

    Klíčovým konceptem současných proměn procesu vzdělávání učitelů je pedagogický konstruktivismus. Ten je součástí aktuálního pojetí humanitních věd. V pedagogice má zásadní význam právě konstruktivistické pojetí lidského poznání jako konstruování vlastního chápání světa na základě reflexe osobních zkušeností učícího se subjektu. Uplatnění konstruktivistických přístupů v procesu pregraduální přípravy učitelů odborných technických předmětů znamená utváření jejich pojetí výuky jako součásti jejich profesníidentity. Jedná se o důležitou fázi procesu utváření učitelova pojetí výuky. Příspěvek je zaměřen na uplatnění konstruktivistického přístupu v rámci procesu integrace prostředků ICT do výuky odborného technického předmětu na střední odborné škole. Uvedené problematice se Katedra technické a informační výchovy Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci systematicky věnuje.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Technika a vzdelávanie

  • ISSN

    1338-9742

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    1

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    3

  • Pages from-to

    24-26

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database