All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Possibilities of inclusion of foreign pupils in education at primary school

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33145980" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33145980 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Možnosti začleňování žáků-cizinců do vzdělávání na primární škole

  • Original language description

    Příspěvek prezentuje návrh projektu, který byl předložen v rámci vyhlášené veřejné soutěže ve výzkumu, experimentálním vývoji a inovacích na podporu grantových projektů základního výzkumu v rámci postdoktorských projektů na rok 2014. Projekt se v souladus aktuálními trendy vzdělávací politiky ČR zabývá problematikou interkulturního vzdělávání se zaměřením na žáky-cizince na českých školách. Vzhledem ke stále rostoucímu počtu žáků-cizinců je hlavním cílem projektu reflektovat současnou situaci jejich začlenění do vzdělávání na primární škole. Součástí projektu je výzkumné šetření, které umožní nahlédnout na problematiku začleňování žáků cizinců z více úhlů pohledu a poskytnout náhled na determinanty ovlivňující proces začleňování žáků-cizinců do vzdělávání na primární škole. Výzkumné šetření ponese příznak smíšeného designu, který bude kombinovat kvantitativní a kvalitativní přístupy a bude realizován na několika úrovních. Přínos projektu k pedagogické teorii je spatřován především v r

  • Czech name

    Možnosti začleňování žáků-cizinců do vzdělávání na primární škole

  • Czech description

    Příspěvek prezentuje návrh projektu, který byl předložen v rámci vyhlášené veřejné soutěže ve výzkumu, experimentálním vývoji a inovacích na podporu grantových projektů základního výzkumu v rámci postdoktorských projektů na rok 2014. Projekt se v souladus aktuálními trendy vzdělávací politiky ČR zabývá problematikou interkulturního vzdělávání se zaměřením na žáky-cizince na českých školách. Vzhledem ke stále rostoucímu počtu žáků-cizinců je hlavním cílem projektu reflektovat současnou situaci jejich začlenění do vzdělávání na primární škole. Součástí projektu je výzkumné šetření, které umožní nahlédnout na problematiku začleňování žáků cizinců z více úhlů pohledu a poskytnout náhled na determinanty ovlivňující proces začleňování žáků-cizinců do vzdělávání na primární škole. Výzkumné šetření ponese příznak smíšeného designu, který bude kombinovat kvantitativní a kvalitativní přístupy a bude realizován na několika úrovních. Přínos projektu k pedagogické teorii je spatřován především v r

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti

  • ISBN

    978-80-7414-601-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    443-447

  • Publisher name

    Univerzita J. E. Purkyně

  • Place of publication

    Ústí nad Labem

  • Event location

    Ústí nad Labem

  • Event date

    Sep 16, 2013

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article