All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Impact of Quality of Speech Understanding on Teaching of Mathematics of the Girl with Specific Language Impairment

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33146791" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33146791 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.contexo.cz/files/other/filemanager/Files/PedSpec2014/sborn%C3%ADk%202013.pdf" target="_blank" >http://www.contexo.cz/files/other/filemanager/Files/PedSpec2014/sborn%C3%ADk%202013.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Přesah kvality porozumění řeči do výuky matematiky u dívky se specificky narušeným vývojem řeči

  • Original language description

    Tématem příspěvku je problematika kvality porozumění řeči u dívky se specificky narušeným vývojem řeči. Je akcentován přesah nedostatků v porozumění řeči do oblasti řešení matematických slovních úloh. Obtíže v porozumění řeči představují výraznou, avšakmnohdy skrytou a přetrvávající obtíž ve vzdělávání žáků se specificky narušeným vývojem řeči. Příspěvek je zaměřen na vybrané oblasti jazykového vývoje dívky se specificky narušeným vývojem řeči. Reflektována je problematika sluchové analýzy a syntézy hláskové struktury slova, jazykového citu a porozumění slovním úlohám v matematice. Cílem šetření bylo vyšetřit sluchovou analýzu a syntézu hláskové struktury slova a jazykový cit s odstupem dvou let a porovnat vývoj v uvedených jazykových oblastech u dívky se specificky narušeným vývojem řeči, a také zjistit aktuální úroveň řešení matematických slovních příkladů.

  • Czech name

    Přesah kvality porozumění řeči do výuky matematiky u dívky se specificky narušeným vývojem řeči

  • Czech description

    Tématem příspěvku je problematika kvality porozumění řeči u dívky se specificky narušeným vývojem řeči. Je akcentován přesah nedostatků v porozumění řeči do oblasti řešení matematických slovních úloh. Obtíže v porozumění řeči představují výraznou, avšakmnohdy skrytou a přetrvávající obtíž ve vzdělávání žáků se specificky narušeným vývojem řeči. Příspěvek je zaměřen na vybrané oblasti jazykového vývoje dívky se specificky narušeným vývojem řeči. Reflektována je problematika sluchové analýzy a syntézy hláskové struktury slova, jazykového citu a porozumění slovním úlohám v matematice. Cílem šetření bylo vyšetřit sluchovou analýzu a syntézu hláskové struktury slova a jazykový cit s odstupem dvou let a porovnat vývoj v uvedených jazykových oblastech u dívky se specificky narušeným vývojem řeči, a také zjistit aktuální úroveň řešení matematických slovních příkladů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Nové trendy výzkumu ve speciální pedagogice

  • ISBN

    978-80-244-3823-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    13

  • Pages from-to

    43-55

  • Publisher name

    Univerzita Palackého

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Mar 7, 2013

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article