The Impact of Quality of Speech Understanding on Teaching of Mathematics of the Girl with Specific Language Impairment
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33146791" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33146791 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.contexo.cz/files/other/filemanager/Files/PedSpec2014/sborn%C3%ADk%202013.pdf" target="_blank" >http://www.contexo.cz/files/other/filemanager/Files/PedSpec2014/sborn%C3%ADk%202013.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Přesah kvality porozumění řeči do výuky matematiky u dívky se specificky narušeným vývojem řeči
Original language description
Tématem příspěvku je problematika kvality porozumění řeči u dívky se specificky narušeným vývojem řeči. Je akcentován přesah nedostatků v porozumění řeči do oblasti řešení matematických slovních úloh. Obtíže v porozumění řeči představují výraznou, avšakmnohdy skrytou a přetrvávající obtíž ve vzdělávání žáků se specificky narušeným vývojem řeči. Příspěvek je zaměřen na vybrané oblasti jazykového vývoje dívky se specificky narušeným vývojem řeči. Reflektována je problematika sluchové analýzy a syntézy hláskové struktury slova, jazykového citu a porozumění slovním úlohám v matematice. Cílem šetření bylo vyšetřit sluchovou analýzu a syntézu hláskové struktury slova a jazykový cit s odstupem dvou let a porovnat vývoj v uvedených jazykových oblastech u dívky se specificky narušeným vývojem řeči, a také zjistit aktuální úroveň řešení matematických slovních příkladů.
Czech name
Přesah kvality porozumění řeči do výuky matematiky u dívky se specificky narušeným vývojem řeči
Czech description
Tématem příspěvku je problematika kvality porozumění řeči u dívky se specificky narušeným vývojem řeči. Je akcentován přesah nedostatků v porozumění řeči do oblasti řešení matematických slovních úloh. Obtíže v porozumění řeči představují výraznou, avšakmnohdy skrytou a přetrvávající obtíž ve vzdělávání žáků se specificky narušeným vývojem řeči. Příspěvek je zaměřen na vybrané oblasti jazykového vývoje dívky se specificky narušeným vývojem řeči. Reflektována je problematika sluchové analýzy a syntézy hláskové struktury slova, jazykového citu a porozumění slovním úlohám v matematice. Cílem šetření bylo vyšetřit sluchovou analýzu a syntézu hláskové struktury slova a jazykový cit s odstupem dvou let a porovnat vývoj v uvedených jazykových oblastech u dívky se specificky narušeným vývojem řeči, a také zjistit aktuální úroveň řešení matematických slovních příkladů.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Nové trendy výzkumu ve speciální pedagogice
ISBN
978-80-244-3823-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
13
Pages from-to
43-55
Publisher name
Univerzita Palackého
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Mar 7, 2013
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—