All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Early communication development and pre-verbal vocalization in persons with autism spectrum disorders

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F13%3A33146825" target="_blank" >RIV/61989592:15410/13:33146825 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Raný vývoj komunikace a preverbální vokalizace u osob s poruchami autistického spektra

  • Original language description

    Hlavním cílem příspěvku je přiblížení specifické logopedické problematiky dotýkající se raného vývoje komunikace - preverbální vokální a neverbální komunikace u osob s poruchami autistického spektra. V úvodní části příspěvku jsou přiblíženy teoretické aspekty a diskuse tuzemských i zahraničních výzkumných šetření, na která navazuje prezentace výsledků získaných v rámci výzkumného šetření (grantový specifický výzkum, IGA) uskutečněného na Ústavu speciálněpedagogických studií Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci s názvem Komunikační deficity u vybraných forem narušené komunikační schopnosti se zaměřením na posuzování dílčích determinantů verbální a neverbální složky komunikace ve speciálně pedagogické praxi (PdF UP, PdF_2012_021, 2013/2014, řešitel: Kateřina Vitásková).

  • Czech name

    Raný vývoj komunikace a preverbální vokalizace u osob s poruchami autistického spektra

  • Czech description

    Hlavním cílem příspěvku je přiblížení specifické logopedické problematiky dotýkající se raného vývoje komunikace - preverbální vokální a neverbální komunikace u osob s poruchami autistického spektra. V úvodní části příspěvku jsou přiblíženy teoretické aspekty a diskuse tuzemských i zahraničních výzkumných šetření, na která navazuje prezentace výsledků získaných v rámci výzkumného šetření (grantový specifický výzkum, IGA) uskutečněného na Ústavu speciálněpedagogických studií Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci s názvem Komunikační deficity u vybraných forem narušené komunikační schopnosti se zaměřením na posuzování dílčích determinantů verbální a neverbální složky komunikace ve speciálně pedagogické praxi (PdF UP, PdF_2012_021, 2013/2014, řešitel: Kateřina Vitásková).

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Logopaedica

  • ISBN

    978-80-89113-91-0

  • Number of pages of the result

    11

  • Pages from-to

    69-79

  • Number of pages of the book

    145

  • Publisher name

    MABAG spol. s r.o.

  • Place of publication

    Bratislava

  • UT code for WoS chapter